گل محمدی استعفا نمی دهد چون موافق است!

گل محمدی استعفا نمی دهد چون موافق است!

رحیم یوسفی معتقد است استعفای های مکرر (!) سرمربی پرسپولیس در نیم فصل، این تیم را کنار گذاشته و بحرانی را رقم زده که هنوز تیم از آن خارج نشده است.

آخرین صحبت های هافبک سابق پرسپولیس را بخوانید که می خوانید;

این روزها صحبت از ماندن یا رفتن یحیی گل محمدی است. نظر شما چیه؟

نظر من یا هواداران پرسپولیس چه اهمیتی دارد؟ آقای درویش یا دوستان دیگری که دارند کار خودشان را می کنند.

طبیعتاً برای سه بازی دیگر نمی توان از سرمربی عذرخواهی کرد و شاید منطق به درویش حکم می کرد که از گل محمدی حمایت کند؟

شاید، اما به نظر من خود یحیی تیمش را کنار گذاشت و در بحران.

چگونه

به نظر شما چرا یحیی گل محمدی الان و بعد از شکست مقابل سپاهان یا از دست دادن قهرمانی استعفا نمی دهد؟!

شاید می خواهد بماند و لیگ را تمام کند؟

نه! او می داند که اکنون می توان استعفای او را تایید کرد. مجید صدری کجاست؟

چگونه

همین آقای صدری پارسال بارها در فضای مجازی تبلیغ کرد و گفت خبرهای خوبی در راه است و چه و چه! خبر خوب تمدید قرارداد سخت یحیی گل محمدی بود. حالا چرا این آقا پاسخگو نیست؟ باید بیاید بگوید با چه هزینه ای هم قرارداد سرمربی را تمدید کرد و هم از نظر مالی بالا آورد. من اصلاً یک چیز را می خواهم بگویم.

خوش آمدی؟

اخیراً خواندم در حالی که بازیکنان پرسپولیس حدود 50 درصد دریافت کردند، یحیی گل محمدی 65 درصد گرفت. باور کنید این مشکلات باعث ناراحتی تیم شده است. مربی باید به اندازه دریافت بازیکن داشته باشد نه 15 درصد بیشتر. برانکو با دیگرانی که …

مثل اینکه خیلی عصبانی هستی؟

عصبانی نیستم اما پرسپولیس فرصت بسیار خوبی را برای کسب ششمین قهرمانی از دست داد. برانکو خارجی بود اما هیچ وقت استعفا نداد و اهل بازار داغ نبود. من می خواهم دوستانی از این مرد بزرگ کروات یاد بگیرند. مشکلات زمان برانکو خیلی بزرگتر از یحیی گل محمدی بود.

اما در زمان یحیی بارها پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شد؟

برانکو با 12 جوان مثل احسان علوان زاده، آدام همتی یا حمید طاهرانی به فینال آسیا رسید و نفسش بند آمد. او هر روز مصاحبه نمی کند و هواداران را علیه باشگاه تحریک نمی کند. شنیدم برانکو حدود 9 ماه است که از پرسپولیس حقوق نگرفته اما نه حرفی زده و نه مصاحبه ای انجام داده است.

می گویید برانکو به پرسپولیس برگردد؟

من نگفتم باید برانکو را بیاورند. شنیدم با تیم ملی عمان قرارداد دارد اما مربی باتجربه ای مثل او باید سرمربی پرسپولیس باشد. برانکو میراث بزرگی برای پرسپولیس به جا گذاشت و معمار پنج قهرمانی این تیم در سال های اخیر بود.

گل محمدی استعفا نمی دهد چون موافق است! / برانکو اهل بازار گرمی نبود و الکی استعفا داد

آیا یحیی گل محمدی از این 5 قهرمانی 2 بار برده است؟

همه می دانند این دو قهرمانی حاصل تیمی است که برانکو ساخت و رفت و رفت. دیدید که گابریل کالدرون نیم فصل اول را هم با پرسپولیس برد. این تیم که در لیگ بیست و یکم شاهدش بودیم حاصل خریدهای ضعیف یحیی گل محمدی بود. آقایان ممکن است بگویند پرسپولیس پول ندارد یا پنجره اش بسته است اما من قبول ندارم. با پول تامیروف می تونی یه بازیکن سطح بالاتر بخری نه مهاجمی که تو بازی به دیوار بزنه! شنیدم رضا اسدی گران ترین بازیکن پرسپولیس است. حق با من است؟

بله ما انجام دادیم!

گران ترین بازیکن پرسپولیس که با اصرار یحیی گل محمدی به این تیم آمد چه کارایی داشت؟ چرا در دیدار حساس با سپاهان اصفهان حتی یک دقیقه هم بازی نکرد؟ باز هم می گویم این بازیکنان بی کیفیت با نظر مستقیم سرمربی خریداری شده اند و یحیی گل محمدی نباید و نمی تواند از سنگینی این تصمیمات دوری کند.

پس چگونه استقلال را به عنوان بزرگترین سؤال قهرمانانه ارزیابی می کنید؟

به هر حال تیمی که 27 هفته نبازد قطعا تیم شایسته ای است. استقلال برخلاف پرسپولیس در این فصل خریدهای خوبی داشت و بر اساس نیاز خود بازیکن خرید. خارجی های این تیم از تاجیکستان و ازبکستان نیامده بودند و همه فوتبالیست بودند. همه این مشکلات دست به دست هم داد تا این تیم بتواند نوار قهرمانی بعدی پرسپولیس را بشکند و …

دیدگاهتان را بنویسید