گل محمدی حتی امتیاز دیدن این ستاره پرسپولیس را ندارد: سر تمرین من نیا.

گل محمدی حتی امتیاز دیدن این ستاره پرسپولیس را ندارد: سر تمرین من نیا.

سیامک نعمتی به گفته یحیی گل محمدی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است. او که شایعات زیادی درباره مقصد آینده اش را دنبال می کرد، مذاکرات مختلفی را با پرسپولیس تا دقایق پایانی نقل و انتقالات دنبال می کرد اما در نهایت به کار خود با این تیم ادامه می دهد.

باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن سه شرط گذاشت تا از مطالبات یک و نیم میلیاردی بگذرد، 4 میلیارد برای توافق نهایی بپردازد و در نهایت به صورت قرضی برود.

نعمتی برای بخشش مطالبات 1.5 میلیاردی مشکلی نداشت و اعلام کرده بود به خاطر این تیم و هوادارانش قبول می کند اما تیم های متقاضی در پرداخت تسویه 4 میلیاردی با موانعی مواجه شدند. علاوه بر این، روند نهایی انتقال قرضی از سوی برخی از تیم های خواهان رد شد تا طرفین نتوانستند به مذاکرات مثبتی برسند.

در نهایت پرسپولیس و سیامک نعمتی برای ادامه همکاری به توافق رسیدند اما یحیی گل محمدی همچنان از حضور سیامک نعمتی در تمرین پرسپولیس خوشحال نیست!

وساطت بازیکنان بزرگسال پرسپولیس و حتی برخی مسئولان باشگاه نتوانست سرمربی این تیم را برای بازگشت شماره 88 به تمرینات راضی کند.

آنهایی که یحیی گل محمدی را می شناسند به خوبی می دانند که وقتی از دست بازیکنی ناراحت است و نه می گوید، هیچکس نمی تواند نظرش را عوض کند.

از این رو میانجی گری برای بازگشت سیامک نعمتی به تمرینات پرسپولیس تاکنون جواب نداده و یحیی گل محمدی حاضر به پذیرش آن نیست.

طبق شنیده ها آخرین جمله ای که یحیی گل محمدی، سرمربی سرخ ها در خصوص بازگشت سیامک نعمتی به تمرینات پرسپولیس به واسطه ها گفت: «سیامک نعمتی می تواند بعد از تمرین تیم اول به محل تمرین ما بیاید و به صورت مستقل کار کند اما می خواهد. اجازه شرکت در تمرینات گروهی را ندارند. وجود ندارد!”

دیدگاهتان را بنویسید