گل محمدی دروازه بان مورد نظر هم پرید

گزینه اول علیرضا بیرانوند سرمربی پرسپولیس بود که ظاهرا او هم پرسید! چرا؟

دلیل آن درخواست سنگین و یک میلیون یورویی باشگاه بلژیکی آنتورپ است. باشگاه تیم ملی کشورمان با قراردادش شناخته می شود و با اینکه در بووه بازی می کند اما کنترل آن در اختیار باشگاه بلژیکی است.

شاید علیرضا بیرانوند در شرایط فعلی تمایلی به بازگشت به پرسپولیس و بازپس گیری جایگاه خود در تیم ملی نداشته باشد اما این تیم پولی برای خرید دروازه بان تیم ملی ایران ندارد.

اما یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز درباره جذب علیرضا بیرانوند در نیم فصل گفت: هیچ پیشنهادی از باشگاه برای به خدمت گرفتن بیرانوند دریافت نکرده ایم. یک دروازه بان آماده به نام حامد لک داریم. همه می دانند “ما چقدر به لک اعتماد داریم. قرارداد او را تا چند روز آینده تمدید می کنیم. در مورد نام هایی که در رسانه ها و جاهایی مانند فضای مجازی مطرح می شود صحبتی نکرده ایم.”

اما این صحبت ها فقط برای حفظ روحیه و انگیزه حامد لاک بود چرا که پس از جدایی بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس، تنها دروازه بان این تیم تا پایان نیمه حامد لاک بود.

یحیی گل محمدی که از قبل مربی باتجربه ای است نمی خواست ذهن تنها دروازه بان قابل اعتماد خود را ناراحت کند اما سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند که برای تقویت تیمش نیاز به جذب یک دروازه بان خوب دارد به همین دلیل یحیی شاگرد سابق خود را دوست داشت. در برگرداندن پرسپولیس و نفت به تهران که اکنون غیرممکن است.

البته باشگاه بلژیکی باید حق را بگیرد چرا که برای خرید پیراهن تیم ملی ایران 700 هزار یورو به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است.

خود علیرضا بیرانوند با آنتورپ 3 ساله قرارداد دارد که در سال اول 600 هزار یورو، سال دوم 700 هزار یورو و سال سوم 800 هزار یورو دریافت کرد، البته در حال حاضر در تیم بوآویستا پرتغال بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید