گل محمدی در مقابل دوست قدیمی خود به دنبال پوکر است

گل محمدی پس از موفقیت در شهر خودرو به پرسپولیس بازگشت و میتبی حسینی پس از مدت کوتاهی سرمربیگری در ذوب آخان شهر خودرو، روی نیمکت نفت مسجد سلیمان نشست و حالا برای دومین بار متوالی مدیریت این خودروساز را برعهده دارد. برای پنجمین بار این هفته با دوستش یا به قول خودش استادش یحیی گل محمدی روبرو می شود. گل محمدی در درگیری های قبلی این دو مربی موفق تر بود و 3 بار دستیار سابق خود را شکست داد. یک نبرد نیز با تساوی به پایان رسید. تنها تساوی دو تیم در دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در لیگ نوزدهم بود. اولین برد گل محمدی مقابل حسینی در بازی برگشت لیگ بیستم با نتیجه دو بر یک رقم خورد.

سرمربی موفق سرخ پوشان فصل گذشته در هر دو بازی برگشت پیکان «مجتبی حسینی» را شکست داد. وی در دور اول با گل های مهدی عبدی، عیسی آل کثیر و علی شجاعی سه بر یک مقابل حریف به برتری رسید و در بازی برگشت حامد پاکدل و علی نعمتی از سد پیکان گذشتند. حال باید دید نتیجه سومین تقابل پرسپولیس و پیکان با هدایت گل محمدی و حسینی چه خواهد شد.

ناگفته نماند شاگردان پیکان از لیگ هفدهم دور شدند که با تک گل مرتضی آقاخان در آزادی به پیروزی رسیدند و در 9 بازی قبلی خود مقابل پرسپولیس شکست خوردند. این دیدار در روز بیست و ششم شهریور 96 برگزار شد و برانکو ایوانکوویچ و مجید جلالی هدایت دو تیم را بر عهده داشتند. قرمزها در بازی برگشت همان فصل با سه ران انتقام خود را از رقیب خود گرفتند و تا به امروز آن روند شکست ناپذیری را حفظ کرده اند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

با توجه به عملکردی که هر دو تیم در فصل جاری از خود نشان داده اند، به نظر می رسد احتمال پیروزی پالش پوشان در دیدار فردا دو تیم را باید زیاد دانست. ناگفته نماند که خودروسازان برخلاف پرسپولیس پیشرو شرایط چندان جالبی در لیگ برتر ندارند. آنها با 12 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند و 810 دقیقه است که طعم پیروزی در لیگ برتر را نچشیده اند. آخرین برد پیکان ها در هفته سوم به دست آمد که آنها نفت را با دو نتیجه متوالی در مسجد سلیمان شکست دادند. مردان حسینی هفته گذشته در خانه با یک گل مغلوب تراکتور شدند. آنچه در این فصل بیش از همه در بازی نشان داده، تساوی های متعدد این تیم است. بنابراین در هفته های اخیر سه تساوی بدون گل و سه تساوی یک تک به نام این تیم به ثبت رسیده است!

دیدگاهتان را بنویسید