گل محمدی رفت؟ چه کسی جایگزین خواهد شد؟

گل محمدی رفت؟  چه کسی جایگزین خواهد شد؟

پرسپولیس به عنوان قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر اصلا وضعیت خوبی ندارد و پس از 4 ماه بلاتکلیفی بالاخره تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص شد و رضا درویش مدیرعامل سابق سایپا به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد. از پرسپولیس انتخابی که حرف و حدیث های زیادی به همراه داشت و خیلی ها از همان ابتدا مخالف آمدن دراویش بودند. این در حالی است که صبح امروز زمزمه هایی مبنی بر استعفای یحیی گل محمدی بعد از بازی مقابل فولاد در صورت عدم رفع مشکلات مالی پرسپولیس به گوش می رسد.

یحیی جایی نمیره

گل محمدی به تازگی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده و قرارداد یحیی در شرایط مالی بسیار خوبی قرار دارد. این در حالی است که هیچ تیمی برای یحیی بهتر از پرسپولیس نیست و سرمربی موفق سرخ ها علاقه ای به جدایی ندارد.

اعمال فشار بر مدیرعامل

به نظر می رسد شایعه استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس عمدتاً به دلیل فشار دراویش باشد و او بتواند در اسرع وقت مطالبات پرسپولیسی ها را پرداخت کند و بودجه کافی را برای گل محمدی فراهم کند. نقل و انتقالات

پرسپولیسی ها دراویش را تهدید کردند

یحیی گل محمدی با کسب دو قهرمانی لیگ برتر و رساندن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا محبوبیت فوق العاده ای در بین هواداران پرسپولیس پیدا کرد. پس از انتشار شایعه استعفای یحیی، پرسپولیسی ها نیز به شدت علیه مدیرعامل و اعضای تیم جدید موضع گرفتند. هواداران تندرو پرسپولیس حتی مدیرعامل جدید تیمشان را تهدید به انجام خواسته های سرمربی پرسپولیس کردند.

درویش از پرسپولیس فرصت خواست

اکثر بازیکنان پرسپولیس پس از نیم فصل حضور در لیگ بیست و یکم تنها 20 درصد از قراردادهای این فصل خود را دریافت کرده اند. این در حالی است که برخی از بازیکنان پرسپولیس حتی کمتر از 20 درصد دریافت کردند. در دیدار اعضای درویش و پرسپولیس قبل از بازی مقابل فجسپاسی، بازیکنان و کادرفنی شکایات خود را به درویش تحویل دادند و مدیرعامل جدید پرسپولیس 10 روز به بازیکنان و کادرفنی مهلت داد تا مشکلات را حل کنند و تاوان آن را پرداخت کنند. گفتنی است حدود یک هفته از این دیدار می گذرد و فعلا خبری از پرداخت پول به پرسپولیس نیست.

دایی سرمربی پرسپولیس می شود؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم یحیی از پرسپولیس جدا نمی شود اما اگر یک درصد این اتفاق بیفتد، علی دایی جدی ترین گزینه برای جایگزینی او خواهد بود. دایی اخیرا در گفت و گو با خبرورزشی به صراحت اعلام کرده که برای بازگشت به عرصه مربیگری مشکلی ندارد و می تواند در هر تیمی فعالیت کند. اسطوره فوتبال ایران چندی پیش چند پیشنهاد از تیم های شهرستانی برای فعالیت های اقتصادی خود را رد کرد که آخرین آنها تراکتورسازی بود. حال باید دید چه سرنوشتی در انتظار نیمکت پرسپولیس است و آیا تغییراتی در ترکیب این تیم خواهیم داشت یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید