گل گهر در جلسه هیأت تجدیدنظر مطلب جدیدی مطرح نکرد

ساعت: 19:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799837

معاون حقوقی استقلال گفت: این باشگاه انتظار دارد رای کمیته انضباطی و صدور رای به نفع سه باشگاه به تایید هیات تجدیدنظر برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال پس از رسیدگی به شکایت بازیکن گابنی گل گهر در حضور شاکیان (پیکان) نیز پاسخ های خود را ارائه کرد. این سوال دو بار تکرار شد اما درخواست جدیدی برای ارائه در جلسه نشد.

وی با بیان اینکه موضوعات مطرح شده در جلسه کمیسیون استیناف جدید و تکراری نیست، افزود: صحبت هایی که زمان می برد. برای من چیز جدیدی نبود و مثل قبل بود.

معاون حقوقی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید ظرف چند روز این شکایت صادر می شود، گفت: فکر نمی کنم زمان زیادی طول بکشد اما کسی که اقرار می کند مسئول و صالح است کمیته استیناف است و آنها هم تایید می کنند.

سمیعی در پاسخ به این سوال که آیا نظر کمیته انضباطی باید تایید شود یا خیر، گفت: انتظار، درخواست و درخواست من تایید و اجرای این تصمیم است اما باز هم بر عهده شاکی است و نمی توانیم مانند دیگران تعیین و تعیین تکلیف و بگوییم. باشگاه هایی که باید به هر طریقی به آنها رای دهیم. اعضای هیأت تجدیدنظر افراد مستقل و با تجربه هستند. ان شاءالله که آنچه میخواهیم محقق شود.

وی در خصوص اختلاف نظامی سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند و شکایت باشگاه فولاد گفت: باشگاه فولاد شکایتی نداشت اما نامه ای به سازمان لیگ ارسال کرد و در نظر دارد استعلام کند. آنها درگیر نیستند و فقط خودشان درگیر هستند. سوال ها دارم. سازمان لیگ پاسخ داد که نیازی به ارائه مدارک به سایر تیم ها نیست زیرا اگر این اتفاق بیفتد برای همه تیم ها درخواست و زیر سوال بردن مدارک سایر تیم ها مشکل ساز می شود. اگر واقعاً در این مورد بحث می کردند، باید شکایت می کردند که باشگاه فولاد در موعد مقرر شکایت نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید