گمانه زنی درباره لیست استقلالی ها که توسط قلعهنوی بررسی شده است

به همین دلیل بسیاری از اهالی فوتبال منتظر اعلام اولین لیست تیم ملی پس از جام ملت های آسیا هستند تا شاهد تغییراتی بین این لیست و اسامی تیم های ملی قطر باشند. استقلال که اکنون به عنوان صدرنشین لیگ برتر شناخته می شود، یکی از تیم هایی است که احتمالا بازیکنان بین المللی بیشتری در جام ملت های آسیا دارد.

* یکی از بازیکنانی که احتمالاً در فهرست آینده تیم ملی جای خواهد داشت، آرمین سهرابیان است. بازیکنی که بارها مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار گرفت و حتی انتظار می رفت در لیست نهایی حضور در جام ملت های آسیا قرار بگیرد.

گمانه زنی درباره لیست استقلالی ها که توسط قلعهنوی بررسی شده است

* با مصدومیت صادق محرمی، نام صالح حردانی به عنوان جدی ترین گزینه برای حضور در لیست آینده تیم ملی مطرح شده است. صالح قبل از جام ملت های آسیا بارها از سوی کلانوی به تیم ملی دعوت شد و هر زمان که مشکلی برای محرمی یا رضاییان پیش می آمد اولین گزینه دعوت شدن به تیم ملی از سوی سرمربی تیم ملی بود. به احتمال زیاد شانس خوبی برای بازگشت دارد، در لیست تیم ملی قرار می گیرد و شاید همین فرصت برای تقویت هافبک راست استقلالی ها در تیم ملی کافی باشد.

* دایره بازیکنانی که احتمالا توسط امیر کالانوی به تیم ملی دعوت می شوند به این دو بازیکن ختم نمی شود. ابوالفضل جلالی با شانس کمتری می تواند یکی از گزینه های احتمالی سرمربی تیم ملی برای حضور در دو دیدار آینده در نوروز باشد، اما تجربه حضور در جام جهانی وسوسه انگیز است و منتفی نیست. سرمربی تیم ملی جلالی را به تیم ملی دعوت کند تا از او در جناح راست استفاده کند.

برای سایر بازیکنان استقلال چنین شانسی نمی تواند خود را نشان دهد. شاید فقط مهدی مهدی پور و کمی ایمان سلیمی دیده شوند، هرچند مهرداد محمدی هم مدت هاست نیمکت نشین شده وگرنه شانس خوبی در تیم کلانوی داشت.