یادواره شهدای ناحیه آبروی در «گلشن» برگزار شد.


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913081

یادواره شهید عزت رئیسی با عنوان «تقدیر از محله» با هدف تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه ها و ایثار شهدا به نسل معاصر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اشرامون، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله یکی از ارزشمندترین و تاثیرگذارترین فعالیت های فرهنگی سپاه و بسیج برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

یادواره شهید عزت رئیسی به منظور قدردانی از خانواده های معظم شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه ها و جانفشانی های شهدا به نسل معاصر با عنوان “عزت محله” با حضور مسئولین شهرستان گلشن برگزار شد. ، فرماندار، مسئولین ادارات و سازمان ها، فرمانده سپاه.

در این مراسم سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه شهید سجاد نیروی زمینی سپاه به ایراد سخنرانی در خصوص شهدا پرداخت و با بیان اینکه شهدا مظهر عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: همه دستاوردها و افتخارات نظام اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهداست.

لازم به ذکر است یادواره شهید عزت رئیسی در روستای کلگان از توابع عشایری شهید رجایی شهرستان گلشن برگزار شد.

حسین فروغی مدیر سازمان بسیج عشایری نیز با تبریک هفته بسیج گفت: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که می توانیم برای شهدا انجام دهیم.

وی بر لزوم تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: آنچه امروز باید در جامعه توسعه یابد فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است چرا که دشمن روح عاشورا است. و از شهادت جوانان انقلابی و متعهد ما بیمناک است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید