یارانه خرداد ممکن است از فردا برداشته شود


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855134

سازمان یارانه ها از امکان برداشت مبالغ یارانه فاز 136 مربوط به خرداد 1401 خبر داد که در ماه گذشته و همزمان با فاز 135 به حساب یارانه بگیران واریز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مبالغ واریز یارانه نقدی یکصد و سی و ششمین مرحله کمک معیشت به حساب سرپرستان خانوار از ساعت 24 روز یکشنبه 24 خرداد ماه 1401 قابل برداشت می باشد.

در اردیبهشت ماه سال 1401 همزمان با فاز 135، سازمان هدفمندسازی یارانه ها مبالغ فاز 136 مربوط به خرداد 1401 را به حساب سرپرستان خانوار مشمول یارانه واریز و امکان برداشت واریزی را مشروط به تاریخ سررسید و در ارتباط بعدی

مرحله 136 همانند اردیبهشت ماه و بر اساس دهک های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سرپرستان خانوار از دهک های اول تا سوم 400 هزار تن و برای دهک های چهارم تا نهم برای هر نفر 300 هزار تن خواهد بود.

همچنین طبق اطلاعات قبلی، کمک های 10 میلیون ریالی تسهیلات قرض الحسنه به صورت نقدی و عیدی تاج از سرپرستان خانوارهای دریافت کننده وجوه کسر شد.

تاکید می شود ناظرانی که در اردیبهشت 1401 درخواست بازنگری دهک خود و کاهش یارانه ها را داشتند، همچنان برای اقدامات و نتیجه گیری بیشتر به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

این در حالی است که بررسی یارانه ثبت نام کنندگان و متقاضیان جدید کمک هزینه تا پایان مراحل ثبت نام و تصمیم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه دارد و متقاضیان جدیدی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند می توانند به آدرس من مراجعه کنند. .gov.ir درخواست و ثبت نام خانواده خود را انجام دهید.

شایان ذکر است بر اساس دستور رئیس جمهور، متقاضیانی که از دوره های قبل از دریافت یارانه محروم بوده و یا به دلایلی از ثبت نام یارانه خارج شده اند، پس از طی مراحل ثبت نام و بررسی شرایط متقاضی، در صورت واجد شرایط بودن به عنوان سایر موارد جدید دریافت کنندگان یارانه دو بار از یارانه بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید