یارانه مرداد 1401 چه زمانی پرداخت می شود؟

یارانه مرداد 1401 چه زمانی پرداخت می شود؟

روز جدید : دولت هنوز زمان دقیق پرداخت یارانه مرداد ماه 1401 را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما آنطور که مسئولان سازمان ارشاد یارانه ها گفته اند در این مرحله تا چند روز دیگر پرداخت ها انجام نمی شود و احتمالا پرداخت ها به صورت همزمان انجام می شود. در چنین شرایطی به نظر می رسد پنج شنبه 30 مرداد یا جمعه 31 مردادماه یارانه مرحله جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

11 روز پیش پرداخت یارانه دولت از تیرماه 1401 آغاز شد و پرداخت یارانه 300 و 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار 48 ساعت طول کشید. اما اکنون سوال برای یارانه بگیران این است که یارانه در فاز 138 یا مرداد 1401 چه زمانی پرداخت می شود؟

سازمان هدفمندسازی کمک‌های بلاعوض و دولت هنوز به‌طور رسمی زمان دقیق پرداخت یارانه را در مرداد 1401 اعلام نکرده‌اند، اما آن‌طور که مسئولان سازمان هدف‌مندی کمک‌های بلاعوض اعلام کرده‌اند، در این مرحله تا چند روز آینده پرداخت‌ها انجام نمی‌شود و احتمالاً انجام خواهد شد. همزمان.

در چنین شرایطی به نظر می رسد پنج شنبه 30 مرداد یا جمعه 31 مردادماه یارانه مرحله جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

نتیجه اعتراض به کاهش یارانه ها چه بود؟

مسئولان سازمان هدفمندسازی کمک‌های بلاعوض می‌گویند که وزارت مراقبت‌های اجتماعی فهرستی از نتایج اعتراض‌ها برای توقف کمک‌های بلاعوض را در اختیار آنها قرار داده است و افرادی که بین دهک‌های یکم تا نهم هستند، کمک هزینه ماه جولای را دریافت کرده‌اند.

سایر افراد دهک اول تا سوم نیز کمک بلاعوض اردیبهشت ماه خود را که به ازای هر خانوار 300 هزار تومان بود به 400 هزار تومان افزایش یافته و بر اساس اعلام سازمان هدفمندی کمک های بلاعوض همراه با یارانه خرداد ماه. ، در پایان هفته گذشته به حساب آنها واریز شد.

اما در صورتی که فردی با نتیجه اعتراض خود برخورد نشده و همچنان در دهک دهم باشد یا در هیچ دهک نباشد، باز هم حق دارد به سامانه های مربوطه مراجعه و ادعای خود را ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید