یارانه های باقی مانده باید در پورتال خدمات دولتی ملی ثبت شود


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839594

افرادی که هنوز یارانه دریافت نکرده اند و اکنون برای دریافت یارانه اقدام می کنند، می توانند برای بررسی وضعیت مالی خانوار خود در پورتال خدمات ملی دولت ثبت نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای اطلاع رسانی دولت با صدور اطلاعیه ای به بررسی وضعیت افرادی که قبلا یارانه نگرفته اند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، پرداخت.

در این اطلاعیه آمده است: آن دسته از هموطنانی که اصلا یارانه دریافت نکرده اند و هم اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، می توانند جهت بررسی وضعیت اقتصادی خانوار خود در «پرتال ملی خدمات عمومی» به نشانی my.gov.ir ثبت نام کنند. بازدید کنید.

در این ارتباط از کلیه بازماندگان یارانه ای که نیاز به بررسی وضعیت خانوار خود دارند دعوت می شود ابتدا با my.gov.ir تماس گرفته و وضعیت دریافت یارانه خود را بر اساس کد ملی و استعلام مصرف کننده جویا شوند.

پیرو اطلاعیه دولت: در صورت اعتراض هموطنان عزیز به دهک و کاهش یارانه به سایت وزارتخانه مذکور hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و در صورت قبولی اعتراض، یارانه دهک به خانوارهای جدید از محل پرداخت خواهد شد. اردیبهشت 1481 شد.

در پایان این اطلاعیه، به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در وضعیت خانوار، از متقاضیان دعوت می شود در روزهای تعیین شده به آخرین رقم کد ملی خود (زوج و فرد) مراجعه کنند.

به ترتیب کسانی که آخرین رقم کد ملی آنها زوج است در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) و کسانی که آخرین رقم کد ملی آنها در روزهای فرد (یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه) فرد است، وضعیت خود را استعلام کنند. خانواده. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید