یارانه گیرندگان باید با طرح توزیع کالا آشنا شوند. آیا یارانه نقدی از بین می رود؟

یارانه گیرندگان باید با طرح توزیع کالا آشنا شوند.  آیا یارانه نقدی از بین می رود؟

طیبه حسینی سخنگوی ستاد هدایت یارانه ها ضمن بیان آخرین اخبار از ثبت نام متقاضیان یارانه گفت: استفاده از فاکتور الکترونیکی اجباری نیست.

سخنگوی ستاد هدایت یارانه ها گفت: تاکنون تصمیمی مبنی بر توقف یارانه نقدی به ما ابلاغ نشده و پرداخت یارانه همچنان ادامه دارد.

طیبه حسینی افزود: بر اساس تبصره 14 قانون بودجه سال 1401، دولت موظف به اجرای طرح پایلوت کالابرگ در استان هرمزگان است و سایر استان ها به عنوان پایلوت اضافه نمی شوند.

به گفته وی، برای سال آینده اگر توزیع کالابرگ در استان دیگری انجام شود، مجلس در قوانین بودجه سال آینده دولت را مکلف می کند.

آغاز طرح توزیع کالابرگ در سه استان

حسینی در خصوص اینکه آیا طرح توزیع کالابرگ به سه استان قزوین، گیلان و مرکزی در دستور کار است، گفت: هنوز در این باره به سازمان اطلاع رسانی نکرده ایم.

سخنگوی ستاد کمک های هدفمند ادامه داد: گرانت وجه نقدی کاملا اختیاری است و افرادی که تمایلی به دریافت گرنت وجه ندارند، همچنان به پرداخت گرنت وجه نقد ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان یارانه نقدی همچنان ادامه دارد، گفت: سایت ثبت نام همچنان فعال است و وزارت رفاه همچنان در حال بررسی افرادی است که متقاضی بررسی عیدی هستند. در صورت پذیرش درخواست آنها، کمک هزینه نقدی واریز خواهد شد.

حسینی گفت: تاکنون تصمیمی مبنی بر توقف یارانه نقدی به ما ابلاغ نشده و پرداخت یارانه همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید