یحیی: اگر این ستاره را داشتم قهرمان لیگ بیست و یکم می شدم!

یحیی: اگر این ستاره را داشتم قهرمان لیگ بیست و یکم می شدم!

ابراهیم شکوری بیست و سوم اردیبهشت در برنامه ورزشگاه و شبکه پنجم سیما سخنانی عجیب ایراد کرد. قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس مدعی است باشگاه پرتغالی سانتا کلارا برای شهریار مغانلو 750 هزار یورو درخواست کرده است!

در همین راستا مطلع شدیم که شهریار مغانلو پیش از دیدار اخیر سپاهان اصفهان و پرسپولیس در سیرجان به سمت نیمکت حریف رفت تا در کنار تیم سابقش استراحت کند.

شنیدیم شهریار مغانلو با اشاره به صحبت های ابراهیم شکوری در مقابل دادگاه که همچنان از پرسپولیس گلایه دارد(!) گفت: – این اصلا صحت ندارد.

شهریار مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست و عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشت. اما پس از پایان لیگ بیستم و قهرمانی پرسپولیس اعلام شد محمد محبی راهی باشگاه سانتا کلارا خواهد شد و در عوض شهریار مغانلو راهی باشگاه سپاهان خواهد شد. اگرچه مغانلو در آن زمان این خبر را تکذیب کرد و حضورش در سپاهان را غیرممکن دانست، اما در نهایت مشخص شد که امیدهای پرسپولیس برای حفظ این بازیکن بیهوده بوده و مطالبات مالی سنگین سانتا کلارا از این بازیکن برای دادن رضایت نامه به پرسپولیس منجر به ضربه قرمزها شد. این بازیکن

پس از تایید حضور محبی در سانتا کلارا، باشگاه پرتغالی از پیوستن شهریار مغانلو به سپاهان خبر داد و سپس سایت باشگاه اصفهانی رسما این خبر را تایید کرد تا یکی از مهم ترین نقل و انتقالات تابستانی رقم بخورد. این انتقال جنجالی باعث درگیری هواداران پرسپولیس و شهریار مقانلو در فضای مجازی شد، در حالی که هواداران سرخ معتقد بودند او در تیم محبوبشان احیا شده و مجبور نیستند به راحتی آن را ترک کنند و به اصفهان بروند.

جالب تر می شود وقتی بدانید یحیی گل محمدی به شدت به سبک بازی شهریار مقانلو اعتقاد دارد و بارها به کادرفنی و مدیران باشگاه پرسپولیس گفته است: اگر شهریار مقانلو را داشتم با اختلاف قهرمان لیگ بیست و یکم می شدم!

در هر صورت شهریار مغانلو به مناسبت جدایی از نیمکت پرسپولیس، دلیل جدایی خود را درخواست 750 هزار یورویی سانتا کلارا نمی داند.

دیدگاهتان را بنویسید