یحیی به هیچ وجه این پرسپولیس را نمی خواهد

یحیی به هیچ وجه این پرسپولیس را نمی خواهد

پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات سعی کردند کمترین تغییرات را ایجاد کنند و بیشتر از بازیکنان جوان خود برای نیم فصل دوم استفاده کنند. به همین دلیل یحیی گل محمدی تنها نام لئاندرو پریرا را به لیست تیمش اضافه کرد و خواستار حذف نام دو بازیکن از لیست پالفوس شد. البته اگر عیسی آل کثیر را خرید نیم فصل پرسپولیس حساب نکنیم. اما قرار گرفتن نام سیامک نعمتی یکی از نکات جالب این نیم فصل بود که بازتاب های زیادی داشت. نعمتی یکی از کاپیتان ها و بزرگان تیمش محسوب می شود و زمانی که در لیست مازاد ارتش سرخ قرار گرفت، طبیعی بود که تیم های زیادی خواهان جذب او باشند. این موج پیشنهادها به نعمتی باعث شد تا او به باشگاه پرسپولیس اعلام کند از مطالباتش گذشت و رضایت نامه اش را رایگان می خواهد.

پرونده ای که با مقاومت مدیران پرسپولیس همراه بود؛ چون معتقد بودند نعمتی بازیکن معروفی است و هر تیمی که او را می خواهد باید 4 میلیارد پول بدهد. اما این مبلغ به دو میلیارد تومان رسید. سیامک به همراه مدیران برنامه های خود مذاکرات زیادی با باشگاه های فولاد، تراکتور و گل گهر داشت و سعی کرد قیمت خود را بالا ببرد. نتیجه مذاکرات همزمان نعمتی با سه باشگاه در نهایت به نتیجه نرسید. چرا که هیچ یک از این باشگاه ها نخواستند برای رضایت نامه پرسپولیس در این انتقال پول جداگانه پرداخت کنند و این موضوع را به خود بازیکن واگذار کردند. نعمتی تصور می کرد مدیریت باشگاه پرسپولیس در ساعات پایانی نقل و انتقالات نمی تواند رضایت نامه او را بدهد اما این اتفاق نیفتاد و تصمیم گرفت به گفته خود پایبند بماند و به تمرینات پالش پوشان بازگردد تا مجبور نشود. رقم رضایت باشگاه را می دهد.

نعمتی از طریق صفحه اینستاگرام خود تصمیم خود را به هواداران پرسپولیس اعلام کرد و حتی از بازگشت به پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد، غافل از اینکه یحیی گل محمدی از طریق دوستان مشترک به سیامک گفته بود که پرسپولیس برای او تمام شده و تصمیم اشتباهی گرفته است.

حتی هم تیمی های نعمتی از شنیدن تصمیم نعمتی کاملا متعجب شدند چرا که هفته گذشته کریم باقری هافبک و بزرگان این تیم باعث خوشحالی یحیی از بازگشت نعمتی نشدند. در هر صورت تمرین پرسپولیس روز گذشته برگزار شد و نعمتی برای حفظ حرمت خود به محل تمرین نرفته بود. در شرایطی که عنوان کرد، اگر مجبور شود تا پایان فصل در حین حضور در تمرینات دور زمین بدود، بابت این توافق پولی به پرسپولیس نخواهد داد. نعمتی حالا از مدیریت باشگاه پرسپولیس خواسته است در این مورد وساطت کنند تا سرمربی این تیم با بازگشت موافقت کند. ضمن اینکه خود درویش هم از اینکه نعمتی به باشگاه گیر داد و تصمیم گرفت در این تیم بماند خوشحال نیست. به نظر می رسد حداقل نعمتی برای بازگشت به تمرینات پاله هوس در چند روز آینده قطعی نخواهد شد و باید امیدوار بود که یحیی در این زمینه شکست نخورد. البته این مربی به بازیکن تیمش هشدار داده بود که بهتر است تیم را عوض کند.

ناگفته نماند که سیامک نعمتی در نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود را فسخ نکرد و به همین دلیل اکنون نمی تواند این کار را انجام دهد و با این تفاسیر باید تا پایان فصل این شرایط را تحمل کند. او دو فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و قراردادش در این فصل نزدیک به 10 میلیارد است.

دیدگاهتان را بنویسید