یحیی سیامک نعمتی را از ورود منع کرد. کینه هنوز پابرجاست

یحیی سیامک نعمتی را از ورود منع کرد.  کینه هنوز پابرجاست

سیامک نعمتی هر چند با وساطت بازیکنان ارشد پرسپولیس فرصت حضور در تمرین پرسپولیس را پیدا کرد و چند جلسه با سرخپوشان تمرین کرد اما در نهایت به لیست بازی با صنعت نفت نرسید و توسط یحیی گل محمدی مردود شد. برای ماندن در تهران و این دیدار با نوت پالئو همراه بود.

پس از اعلام قرار گرفتن نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل در لیست مازاد پرسپولیس، مهاجم سرخ ها امروز با توافق دو طرف قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد. حامد پاکدل حتی از خواسته هایش برای فسخ قرارداد سرخ پوشان گذشت تا بتواند در نیم فصل دوم با پیراهن تیم دیگری به فوتبالش ادامه دهد.

پیش از این نوشتیم سیامک نعمتی که از یحیی گل محمدی مجوز جدایی از لیست پرسپولیس را دریافت کرده بود و در شرایطی که چند تیم را کاندیدای خود می دید، سرانجام تصمیم گرفت به حضور خود در این تیم ادامه دهد و برای این تیم به رقابت بپردازد. پالئو به دنبال خواهد داشت. نعمتی که شایعات زیادی درباره مقصد آینده اش را دنبال می کرد، مذاکرات مختلفی را با پرسپولیس تا دقایق پایانی نقل و انتقالات دنبال کرد اما در نهایت ماندگار شد. باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن سه شرط گذاشت تا از مطالبات یک و نیم میلیاردی بگذرد، 4 میلیارد برای توافق نهایی بپردازد و در نهایت به صورت قرضی برود.

نعمتی برای بخشش مطالبات 1.5 میلیاردی مشکلی نداشت و اعلام کرده بود به خاطر این تیم و هوادارانش قبول می کند اما تیم های متقاضی در پرداخت تسویه 4 میلیاردی با موانعی مواجه شدند. علاوه بر این، روند نهایی انتقال قرضی از سوی برخی از تیم های خواهان رد شد تا طرفین نتوانستند به مذاکرات مثبتی برسند.

در نهایت پرسپولیس و سیامک نعمتی برای ادامه همکاری به توافق رسیدند تا قرمزها در نقل و انتقالات زمستانی یورگن لوکادیا، مهدی احمدی و حامد پاکدل را از دست بدهند و لئوناردو پریرا تنها بازیکن جدید لیست آنها باشد. با این حال می توان حدس زد که سیامک نعمتی با اصرار بر ماندن خود را به دردسر بیاندازد.

یحیی گل محمدی حالا نام سیامک نعمتی را از لیست بازیکنان پرسپولیس برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان حذف کرده تا ثابت کند شماره 88 کار سختی برای جلب نظر سرمربی سرخ پوشان تهرانی در پیش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید