یحیی عاشق سبک بازی لژیونر است!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اسامی چند بازیکن برای نقل و انتقالات زمستانی را به رضا درویش داد که علی کولی زاده ملی پوش ایرانی نیز در میان این اسامی به چشم می خورد.

در خبر ذکر شد؛ به گزارش رسانه های بلژیکی، کولی زاده به باشگاهش اعلام کرده که به دلیل بیماری همسرش قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد. ستاره 26 ساله شالارووا در سال های اخیر رشد کرده و با وجود چندین پیشنهاد خوب، به بازی در فوتبال بلژیک ادامه داده است. قلی زاده در جام جهانی قطر عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش به حساب می آید.

کولی زاده در سال 2018 به تیم شارلوا پیوست و پس از تمدید قرارداد باید تا سال 2025 در این تیم بماند و در 22 هفته در 10 دیدار در ترکیب اصلی ظاهر شد و 10 بار به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. قلی زاده در آخرین بازی تیمش در لیست حضور نداشت تا شایعات جدایی او از این تیم افزایش یابد.

لژیونر ایرانی در مصاحبه اخیر خود گفت: «هنوز چیزی مشخص نیست. تا پایان فصل با شارلوا قرارداد دارم. اینکه به فوتبال ایران برمی گردم یا نه تا آخر هفته مشخص می شود. منتظرم ببینم چه می شود.» وی در خصوص پیشنهاد 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه داد: «از لیگ برتر ایران پیشنهاد دارم اما هنوز پیشنهاد رسمی یا تماس مستقیمی از استقلال و پرسپولیس دریافت نکرده ام. باشگاه‌ها، البته اگر پیشنهاد رسمی برسد، حتماً به آن فکر می‌کنم و تصمیم می‌گیرم.»

علی گلی زاده یک وینگر است که همه دوستان نزدیکش می دانند پرسپولیسی است. اگر بخواهد در ایران بازی کند فقط پرسپولیس را انتخاب می کند و از طرفی یحیی گل محمدی سبک بازی او را می پسندد.

سرمربی پرسپولیس بال های (!) زیادی دارد اما باز هم نمی تواند به علی کولی زاده فکر کند!

اگر یحیی گل محمدی فصل آینده در پرسپولیس بماند باید بدانید که برای خرید علی کولی زاده تلاش می کند زیرا معتقد است مهدی ترابی در سمت چپ و علی کولی زاده در سمت راست بهترین جناح های ایران هستند.

جالب اینجاست که علی کولی زاده نه تنها مورد توجه بازیکنان پرسپولیس است، بلکه استقلالی سرشناس سبک بازی او را نیز بسیار دوست دارد. فرهاد مجیدی سعی کرد او را به اتحاد کلبا ببرد اما ظاهرا درخواست مالی سنگین شارلو باعث شد این مربی و چهره سرشناس استقلال مانع او شوند.

به هر حال شارلوا امیدوار بود بتواند گلی زاده را با قیمت خوبی بفروشد اما با وجود پاس گل مقابل انگلیس و در کل جام جهانی خوب، این بازیکن خریداران بالقوه زیادی نمی بیند و به زودی می تواند به ایران بازگردد تا فوتبالش را در کشورمان ادامه دهد. .

دیدگاهتان را بنویسید