یحیی مهاجم جدید پرسپولیس را معرفی کرد!

اما لوکادیا در همین چند هفته از حضورش در تیم جدیدش نشان نداده که کیفیت بالایی دارد و می تواند در دیدارهای حساس سرنوشت مسابقه را رقم بزند. اما این بازیکن سرشناس به یکباره تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و در سخت ترین لحظه یحیی گل محمدی را دست خالی گذاشت. اما علیرغم این بحران ناخواسته، پرسپولیس در هفته های اخیر نتایج درخشانی کسب کرده و حالا با اقتدار و فاصله قابل توجهی از رقبای خود در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

یحیی مهاجم جدید پرسپولیس را معرفی کرد!

نبود یک مهاجم نوک در ترکیب پرسپولیس، از دست دادن غیرمنتظره مهدی عبدی و البته مصدومیت های مکرر شیخ دیابته باعث شد تا یحیی گل محمدی در یک ماه گذشته روش های جدید و متفاوتی را برای باز کردن دروازه حریف انتخاب کند. از دربی مقابل استقلال این تغییر تاکتیکی در قرمزپوشان ایجاد شد و در اولین بازی با این بحران بزرگ دو گل از ضربات ایستگاهی مهدی ترابی و ضربه سر دقیق گلسیانی به ثمر رساندند و در نهایت مغلوب رقیب دیرینه خود در دقایق آخر فرار کردند

دفاع فشرده و لایه لایه پیکان باعث شد تا شاگردان یحیی گل محمدی مقابل مجید حسینی گل نزنند و پاس های ثابت این تیم در نهایت به گل نرسید. پرسپولیس در دیدار مقابل گل گهر اما یکی دیگر از روش های رایج گلزنی در دنیای فوتبال را به کار گرفت. استفاده از توپ های دوم و البته ضربات شگفت انگیز محمد عمری و سینا اسدبیگی از پشت محوطه جریمه، پیروزی مهم این تیم در سیرجان مقابل گل گهر و یکی از دیدارهای سرنوشت ساز و سرنوشت ساز فصل در کورس قهرمانی در به نفع این تیم

یحیی مهاجم جدید پرسپولیس را معرفی کرد!

در دیدار مقابل نساجی جریان بازی کاملا به سود پرسپولیس پیش رفت و تمام موقعیت های مهم این تیم تبدیل به گل شد. دانیال اسماعیلی فر که در هفته های اخیر نقش کلیدی تری پیدا کرده و مشخصاً با هدایت یحیی گل محمدی به خط حمله پرسپولیس اضافه شده است، ستاره تیمش در این دیدار بود و با دو گل به عنوان دلیل سرخ پوشان معرفی شد. برتری

اما در شرایطی که به نظر می رسید روند بازی به ذوب آخان گره خورده بود و این تیم نیز مانند پیکان با دفاع چندلایه و شلوغی خط دفاعی خود قصد داشت با یک امتیاز تهران را به مقصد اصفهان ترک کند. باز هم پرسپولیس به شکلی جالب و سیستماتیک اکثر بازیکنان قرمزپوش در صحنه حاضر شدند تا یحیی را از تیرک اول به بیرون بفرستند و مدافعان حریف را به سمت خود بکشانند.

یحیی مهاجم جدید پرسپولیس را معرفی کرد!یحیی مهاجم جدید پرسپولیس را معرفی کرد!

در سمت مقابل و در لحظه مناسب پاس سروش رفیعی تمام تلاش خود را کرد تا فضا را برای حمله امید عالیشاه فراهم کند و این بازیکن کوتاه قد بدون مدافع و در فضای مناسب با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کند. عنوان و سه امتیاز مهم دریافت کنید. این مسابقه را به حساب تیم خود واریز کنید.

در شرایطی که به نظر می رسید پرسپولیس تا دقیقه 68 نتوانست از دفاع فشرده ذوب آچان جدا شود و بار دیگر نبود یک مهاجم هدفمند در ترکیب این تیم به وضوح احساس شد، یک ضربه ایستگاهی دیگر کار را برای یحیی گل محمدی تمام کرد و این امتیاز حیاتی را رقم زد.

یحیی مهاجم جدید پرسپولیس را معرفی کرد!یحیی مهاجم جدید پرسپولیس را معرفی کرد!

عیسی آل کثیر به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و خبرها حاکی از احتمال حضور مهاجم خارجی دیگری برای پیوستن به این تیم در نیم فصل است. بدون شک یک تیم برای کسب عنوان قهرمانی به ترکیبی کامل و همه فن حریف نیاز دارد و با این شرایط رسیدن به موفقیت در بازی های سخت نیم فصل دوم سخت است. اما یحیی گل محمدی در این ماه سخت و غیرمنتظره ثابت کرد که حتی بدون یک مهاجم موثر هم می تواند در دیدارهای سخت مقابل حریفان نتیجه بگیرد و تنوع تاکتیکی آرایش پرسپولیس، استفاده از ضربات ایستگاهی و اضافه شدن بازیکنان دیگر به خط حمله. این امر آنها را به جدی ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید