یحیی گل محمدی باید 6 ماه قطع می شد نه 4 جلسه!

باشگاه استقلال به رای یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نامه اعتراضی نوشت. در متن این نامه آمده است: غیرقابل باور است که بند 54 ماده 54 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال فقط شامل پانزده تیم لیگ برتری می شود و مربی یک تیم حق دارد با مشت به سینه داور ضربه بزند. . و در راهروی ورزشگاه جلال مرادی را در راهرو زد: «قسم بخور و به جای شش ماه چهار جلسه محروم شو.

*کمیته انضباطی فدراسیون به بند الف ماده 54 اشاره کرد در حالی که تخلفات بند ب در مقابل چشم میلیون ها نفر (ضربه زدن یک مسئول مسابقات) صورت گرفته و این سوال مطرح است که چرا محرومیت «حداقل شش ماه» در بند ب ماده. 54 بیا، استفاده نشده است؟

*سرمربي پرسپوليس پس از بدرفتاري در تيرماه 1400 در بازي مقابل گلجتا با همين ماده محروم شد و حالا كميسيون انضباطي بايد پاسخ دهد كه چرا از بند 92 قانون انضباطي براي تكرار تخلف استفاده نكرده است. یکی از تقصیرهای تشدید کننده و انصراف آنها به جای حداقل شش ماه در چهار جلسه خاتمه یافت؟

* از تاخیر کمیسیون انضباطی فدراسیون مشخص شد که مثل همه این سال ها تنها یک تیم دارای حاشیه ایمنی است و قدرت پیشی گرفتن از هر قانون و مقرراتی را دارد. تاسف بارتر اینکه از امروز بدعتی شروع شده که احترام داوران و برگزارکنندگان مسابقات را کم می کند.

* این “تک حمایت” برای یک تیم خاص چقدر طول می کشد؟! چرا به قانونی که می نویسید پایبند نیستید؟ پاسخ شما به مربیانی که قبلاً به همین دلایل در شش ماه گذشته اخراج شده اند چیست؟

* عدالتی که از سردرگمی و اغتشاش مجازی در حال تغییر است چیست؟ وقتی هزینه اتهام و بداخلاقی اینقدر ارزان محاسبه می شود، طبیعی است که این رفتار ادامه پیدا کند.

* بی اخلاقی، لیگ برتر و جام حذفی را نمی شناسد. آیا در سال های اخیر چنین تمایزی در محرومیت سایر مربیان وجود داشته است؟ آیا آنها نگران این هستند که تیمی در جام حذفی به پایان نرسد؟

* رای گیری موضوعی است که با توجه به حرکت قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و دربی قطعا به باشگاه استقلال مربوط می شود.

دیدگاهتان را بنویسید