یحیی گل محمدی به دنبال اپورتونیسم علیه یک رفیق قدیمی است

یحیی گل محمدی به دنبال اپورتونیسم علیه یک رفیق قدیمی است

پرسپولیس و پیکان این هفته میزبان یکی از جذاب ترین رقابت های لیگ برتر ایران خواهند بود و یکی از جذابیت های این دیدار سرمربیگری دو تیم خواهد بود. دو مربی سرشناس که سال ها با هم کار کردند و به عنوان زوجی جدایی ناپذیر در فوتبال ایران شناخته شدند.

گل محمدی و حسینی در نساجی، صبا کوم، پرسپولیس، نفت تهران، ذوب آهن و تراکتورسازی با هم همکاری داشته اند. حتی تعویض حسینی پس از اخراج یحیی از ذوب آهن هم این دو را از هم جدا نکرد و گل محمدی پس از دیدار از تراکتورسازی تصمیم گرفت پیشنهاد همکاری را به معتبی حسینی ارسال کند و نیم فصل ناموفق را در کنار هم در تبریز سپری کند.

زمانی که یحیی برای اولین بار پرسپولیس را بر عهده گرفت، حسینی طراحی تمرینات را برعهده داشت و دستیار اول گل محمدی بود و به نظر می رسید برای لیگ سیزدهم تیم محبوب خود را در پرسپولیس می بندند اما این اتفاق نیفتاد. در دوره دوم یحیی اما ترجیح داد دستیار جدیدش حمید مطهری را به پرسپولیس بیاورد و محتبی حسینی به عنوان سرمربی راهی راهش شد.

تقابل دو همکار قدیمی که از مربیان خوش فکر و پرتلاش فوتبال ایران هستند، شاید یکی از فنی ترین دیدارهای لیگ ایران باشد و همه انتظار تماشای نمایشی پرسرعت و پرسرعت را دارند. با سرعت دانش آموزان خود.

دیدگاهتان را بنویسید