یحیی گل محمدی حریفان خود را غافلگیر کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال استقلال می رود.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 پنجشنبه در دربی هشتاد و نهم پایتخت به مصاف استقلال می رود. به گفته یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، بازیکنان این تیم قبل از بازی امشب اردو خواهند زد تا با توجه به اهمیت دربی، در 48 ساعت باقی مانده تا این دیدار، تمرکز بیشتری مقابل حریف سنتی داشته باشند.

این در شرایطی است که سرخپوشان 24 ساعت مانده به شروع بازی اردوی خود را قبل از بازی با استقلال و همچنین سایر دیدارهای فصل برگزار کردند.

نتیجه محمد در 17 بازی قبلی 9 تساوی، 5 برد و 3 باخت برای او بوده است. او دو بار مقابل استقلال با نفت تهران، 5 بار با ذوب آهن، 2 بار با تراکتورسازی، 3 بار با تیم شهر خودرو و 5 بار با پرسپولیس بازی کرد. نکته جالب اینکه اولین و آخرین جدال او با استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پنجشنبه هجدهمین باری است که یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیمش استقلال را به میدان می فرستد. این بازی البته حساس ترین بازی است چرا که یحیی برای کسب عنوان قهرمانی باید به عنوان برنده این بازی زمین را ترک کند و سه امتیاز کامل را برای تیمش کسب کند.

اولین دیدار او با استقلال به عنوان سرمربی مربوط به اولین دوره مربیگری اش در پرسپولیس در لیگ دوازدهم بود. او در این بازی که شماره 77 شهرآورد بود نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاورد. آخرین بازی گل محمدی با آبی ها هم به دربی لیگ بیست و یکم رفت که سرخ ها باز هم با تساوی بدون گل در شهرآورد 97 زمین را ترک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید