یحیی گل محمدی در راه فرهاد مجیدی

یحیی گل محمدی در راه فرهاد مجیدی

خوشحالی هواداران پرسپولیس از قهرمانی جام حذفی؛ به خصوص که تیم آنها قبل از این قهرمانی موفق شد کار خود را به عنوان تیم قهرمان لیگ برتر به پایان برساند تا فصل 02-1401 با بهترین شرایط ممکن برای سرخپوشان پایتخت به پایان برسد. در این شرایط تیم پرسپولیس فصلی مختلط را پشت سر گذاشت اما در نهایت توانست با قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و البته سوپرجام کار را به پایان برساند تا یحیی گل محمدی یکی از 3 سرمربی این باشگاه شد. تاریخ پرسپولیس که توانست در یک فصل قهرمان شود در لیگ و در مسابقات حذفی قهرمان شود.

این در حالی است که یحیی گل محمدی چهارمین فصل متوالی حضور در تیم سرخپوشان پایتخت را به پایان رساند و موفق شد تعداد جام های خود را در پرسپولیس به عدد 6 برساند. گل محمدی در اولین سال حضورش در لیگ نوزدهم در نیم فصل جایگزین گابریل کالدرون شد و گل محمدی در اولین سال حضورش در لیگ نوزدهم جای خود را به گابریل کالدرون داد. توانست به روند قهرمانی پرسپولیس ادامه دهد و اولین قهرمانی خود را در پرسپولیس به دست آورد. او علاوه بر این موفق شد قهرمان سوپرجام شود و به روزهای خوب سرمربیگری پرسپولیس در فصول اخیر پایان داد.

آلبومی از افتخارات که تکمیل شد

گل محمدی در ادامه قهرمانی خود در پرسپولیس، فصل گذشته موفق شد با پرسپولیس جام حذفی را از آن خود کند تا در هر 3 جام با سرخپوشان پایتخت به موفقیت دست یابد. در این میان باید به حضور پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد.

سرمربی پرسپولیس در 3 فصل اخیر در لیگ برتر موفق به کسب 2 عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی نیز در کارنامه اش به چشم می خورد. رسیدن به سوپرجام در این فصل به لطف قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی باعث شده تا یحیی کارنامه پرسپولیس را کامل کند و با کسب 6 قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام، او اکنون یکی از پرافتخارترین مربیان بزرگسالان تاریخ محسوب می شود. فوتبال ایران

خداحافظ به بهانه ی خستگی؟

یحیی گل محمدی در اوج دوران مربیگری خود در پرسپولیس است. پس از دوران ناموفقی که در لیگ دوازدهم با قرمزهای پایتخت داشت، حالا شرایط فرق می کند و گل محمدی در 4 فصل موفق شد 6 جام برای قرمزهای پایتخت به دست آورد. با وجود موفقیت های کسب شده، سره پوشان سرمربی تیم خواهان جدایی از پرسپولیس است و گل محمدی روز گذشته در مصاحبه ای این موضوع را تایید کرد.

گل محمدی در پاسخ به احتمال جدایی از پرسپولیس گفت: همکاری با این تیم برای هر مربی یک افتخار است. فشار کاری بسیار بالاست و باید تمام ساعات زندگی خود را برای انجام کارها صرف کنید. من از نظر روحی و جسمی کمی خسته هستم و شاید در صورت امکان یک نیم فصل استراحت کنم یا در تیمی باشم که فشار فوتبالی آنقدر زیاد نباشد.

سرمربی پایتخت یک فصل دیگر با پرسپولیس وقت دارد اما شنیده می شود که می خواهد از پرسپولیس جدا شود. این در حالی است که شایعه پیشنهاد گل گهر به عنوان سرمربی احتمال جدایی یحیی گل محمدی را افزایش داده است. سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که به دنبال استفاده از فرصت استراحت و سپس تصمیم گیری است. البته گل محمدی در دوران سرمربیگری خود چندین بار از تصمیم خود تخطی کرده است و این بار هم فرصت تسلیم شدن از تصمیمش وجود دارد. با توجه به موفقیت های کسب شده، احتمال کناره گیری یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس وجود دارد. همان راهی که فرهاد مجیدی رفت و فصل گذشته پس از قهرمانی استقلال با وجود قرارداد با آبی پوشان پایتخت، از استقلال جدا شد!

دیدگاهتان را بنویسید