یحیی گل محمدی روی مهاجم محبوب استقلالی ها دست گذاشت. بمب بزرگ در جاده؟!

یحیی گل محمدی روی مهاجم محبوب استقلالی ها دست گذاشت.  بمب بزرگ در جاده؟!

زمانی که از استقلال جدا شد و به شارلوا رفت، در لیگ بلژیک به عنوان یک مهاجم بسیار با استعداد ظاهر شد. او به قدری برای شارلوا درخشید که فصل بعد با انتقالی هنگفت 5 میلیون یورویی راهی بروژ شد که آغاز دوران جدیدی در فوتبال بود. اما اکنون خبری از این مهاجم نیست. غار رضایی خیلی وقت است که گل نزده و بعد از یک گل خوشحال نیست. زندگی ورزشی او در سفر به اودرلی لوون و تماشای بازی تیم خلاصه می شود.

رضایی از زمانی که پیراهن عدورهالی را پوشیده است هرگز گلزنی نکرده است. او 13 بار در تیمش حضور داشته و 497 دقیقه در زمین حضور داشته و حتی یک بار هم نتوانست دروازه حریفان را باز کند. رضایی در این مدت 5 بار در ترکیب اصلی قرار گرفته و 8 بار نیز به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است اما یک ناکامی واقعی بهترین چیزی است که می توان در مورد وضعیت فعلی کاوه در بلژیک گفت.

شاید باورش سخت باشد اما حدود 15 ماه از آخرین گل رضایی در یک بازی باشگاهی می گذرد. اودهورلی مهاجم ایرانی این گل را با پیراهن شارلوا روی پاس علی گلی زاده به ثمر رساند و در روز شکست 3 بر 2 مقابل اوستنده وارد دروازه حریف شد. بعد از این گل خبری از درخشش کاوه یا بحثی درباره او نشنیده ایم. هر از چند گاهی زمزمه هایی مبنی بر بازگشت او به لیگ ایران شنیده می شد که همیشه به دلیل خاصی ناموفق بود.

رضایی در ژوئن 2017 از استقلال به شارلوا رفت. نزدیک به 5 سال از آن زمان می گذرد. یعنی رضایی تا 2 ماه دیگر می تواند اقامت دائم بلژیک شود. اصولا هر فردی پس از 5 سال زندگی در بلژیک می تواند برای اقامت در آن کشور اقدام کند. در برخی موارد، این امر حتی پس از 2 تا 3 سال امکان پذیر است. برای اخذ اقامت بلژیک باید در مجموع کمتر از یک سال را در این 5 سال در خارج از بلژیک سپری کنید، به یکی از زبان های آن کشور صحبت کنید و نشان دهید که با محیط زیست ادغام شده اید. علاوه بر این، پرداخت مالیات و شرکت در چرخه اقتصادی این کشور در موفقیت پرونده شما تأثیرگذار خواهد بود.

کاوه رضایی قبلا این مراحل را طی کرده و می تواند اقامت دائم بلژیک را دریافت کند. او از این جهت می تواند با خیالی آسوده بمبی برای نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران باشد. رضایی مهاجم توانمندی است که اگر شرایط برایش فراهم شود حتی می تواند به یکی از بهترین فوتبالیست های ایران تبدیل شود. شاید بازگشت او به استقلال و حتی حضورش در پرسپولیس – در صورت ادامه همکاری یحیی گل محمدی – بتواند کاوه را احیا کند و رضایی 30 ساله را در جام جهانی به اردوی تیم ملی بازگرداند و نامش درج شود. از مسافران قطری

دیدگاهتان را بنویسید