یحیی گل محمدی محروم می شود؟ واکنش بازیکن پرسپولیس به احتمال محرومیت سرمربی

یحیی گل محمدی محروم می شود؟  واکنش بازیکن پرسپولیس به احتمال محرومیت سرمربی

محمود هوردبین با اشاره به اخبار و شایعات مطرح شده در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر محرومیت احتمالی یحیی گل محمدی گفت:

وی ادامه داد: متاسفانه داور انتخاب بدی برای دربی داشت. سید مهدی سیدعلی از نظر فنی توانایی قضاوت این دیدار را نداشت و مدیریت زمین را بلد نبود. او با سوت های اشتباه خود نیمکت پرسپولیس را تا مرز انفجار منفجر کرد یا در صحنه تعویض تیم ما بی تجربه بود.

مرد باتجربه پرسپولیس افزود: در دیدارهای حساس و به طور کلی در هر دیداری اصل بر رقابت عادلانه است. همه چیز باید عادلانه باشد و وقتی سعید حقایی مصدوم شد، داور می توانست زودتر دستور تعویض بدهد اما بازی قطع شد. پرسپولیس 10 گل زد و مربیان ما بیکار شدند.

هوردبین افزود: در حال صحبت با کمیسیون داوری و فدراسیون فوتبال هستم که چند سالی است داوران را در آستانه بازنشستگی قضاوت می کنند تا از داوران تمجید کنند. اسم این کار لطف و ثواب نیست، اما اشتباه بزرگی است. داور دربی باید آماده ترین و بهترین داور لیگ برتر باشد در حالی که سیدعلی از قبل می دانست وضعیت خوبی برای بازی در دربی ندارد. اگر به دلیل اخراج است بهتر است فدراسیون و کمیسیون انضباطی و داوران سیدعلی داور دربی را حذف کنند که اشتباهات عجیبی داشت و پرسپولیس را 10 گل کرد.

مشاور مدیرعامل پرسپولیس در مورد شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با سایر گزینه ها برای جایگزینی یحیی گل محمدی گفت: این شایعات اصلا صحت ندارد و سرمربی پرسپولیس تحت هیچ شرایطی و بدون مذاکره با شخص دیگری انجام شده است. “

دیدگاهتان را بنویسید