یحیی گل محمدی ناامید است؟!

یحیی گل محمدی ناامید است؟!

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در کل بازی نگاه کنید، ما حتی مستحق یک تساوی نبودیم و باید با موقعیت های بزرگی که ایجاد می کردیم پیروز می شدیم اما امروز شانس ماست. روز.” .

وی افزود: حریف تنها یک بار به دروازه ما نزدیک شد و دو بار گلزنی کرد. البته به آنها تبریک می گویم چون تلاش کردند و زحمت کشیدند. با این حال مستحق این باخت نبودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما باختیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که معتقد بود تیمش مستحق باخت از صنعت نفت نیست، گفت: البته این اتفاق ممکن است در طول فصل بیفتد و نمی توان از عملکرد بازیکنانمان انتقاد کرد زیرا آنها زحمت کشیدند. ما هنوز 9 هفته تا پایان مسابقات فرصت داریم و ناامید نخواهیم شد و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

گل محمدی گفت: این بعد از باخت است و شاید برخی برداشت های متفاوتی از صحبت های من داشته باشند اما بسیاری از مشکلاتی که وجود دارد به خاطر مشکلات مالی تیمی است که از ابتدای فصل با آن بازی می کنیم. و ما این مشکلات را داشتیم که واقعاً نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم. اتفاقاتی برای ما افتاد که نتوانستیم بازیکن بگیریم یا بازیکن بگیریم و پنجره بسته شد و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. الان وقتش نیست برای صحبت در مورد آنها

وی در خصوص جابجایی هایی که در این دیدار انجام داد، گفت: در بحث جابجایی ها تا جایی که می توانستیم سیستم را تغییر دادیم و حتی افرادی را اضافه کردیم که می توانستند در خط حمله کمک کنند اما در موقعیت هایی که داشتیم دروازه بان های آنها هم کار کردند. بسیار خوب و حفاظت از صنعت نفت خوب بود. با این حال گل بدی زدیم و گل اول بد در ابتدای بازی بود. وقتی موقعیت ها را تبدیل به گل نکنی، تنش و استرس بیشتر می شود و شاید اگر نیمی از امکانات را به گل تبدیل می کردیم، الان بازی را می بردیم.

دیدگاهتان را بنویسید