یحیی گل محمدی وسوسه شد; خرید جدید در راه پرسپولیس

یحیی گل محمدی وسوسه شد;  خرید جدید در راه پرسپولیس

اگرچه آنها 7 خرید تابستانی انجام دادند و نقاط ضعف پرسپولیس را در خط دروازه، خط دفاع تقویت کردند و با جذب 2 ستاره از لیگ برتر فوتبال ایران در فصل گذشته مشکل بازی را حل کردند، اما فعالیت سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. هنوز تمام نشده است پرسپولیس امیدوار است با جذب کادر مورد نظر پایان خوبی داشته باشد.

یحیی گل محمدی دو خواسته مهم از مدیران باشگاه داشت، یکی تقویت خط حمله با حضور مهاجم خارجی و دیگری جذب یک هافبک خارجی برای حضور در خط هافبک سرخپوشان و رقابت با میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا. .

چرا یحیی وسوسه شد هافبک دیگران را بخرد؟
گل محمدی نام احمد نوراللهی و محمد خدابندهلو را در لیست خرید تابستانی خود قرار داده بود اما نوراللهی نتوانست مجوز خروج از باشگاه شباب الاهلی را بگیرد و خدابندهلو توسط مدیران باشگاه گلگهر هایک هک شد و به پرسپولیس رفت. او را جذب کند دو گزینه اصلی سرخپوشان تقویت خط هافبک تیمشان است. مدیران پرسپولیس در شرایطی نتوانستند شرایط را برای حضور نورالهی یا هدابندلو فراهم کنند که فصل آینده تنها 2 هافبک دفاعی در لیست پرسپولیس دیده می شود و رقابت اصلی بین میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا است.

اسد تمدید نمی کند
سرمربی پرسپولیس از عملکرد فنی اسد راضی نیست و او را در لیست بازیکنان تمدید کننده قرار نداده تا دو بار به عنوان هافبک دفاعی سرخپوشان در بازار تابستانی حضور داشته باشد. رضا اسدی که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده و محمد شریفی که شب گذشته رسما به نساجی مازندران پیوست. گل محمدی با حذف نام این دو بازیکن از فهرست خود، اکنون نیاز مبرمی به جذب هافبک دفاعی دارد چرا که در صورت مصدومیت یا جریمه برای سرلک یا کامیابی نیا، گزینه پشتیبان برای آنها وجود ندارد و بنابراین سرمربی پرسپولیس می خواهد یک هافبک بکشد. یحیی گل محمدی اسامی بازیکنان مورد نظر خود را به مدیران ارشد باشگاه داده و امیدوار است مدیران پرسپولیس بتوانند با گزینه او برای تقویت هافبک سرخپوشان به توافق نهایی برسند.

هنانوف یا تامیروف؛ آن ها کجا می روند؟
سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب دو مهاجم خارجی جدید است. محدودیت جذب 3 بازیکن خارجی به همراه یک بازیکن آسیایی، سرخپوشان را با چالش انتخاب بازیکنان خارجی برای تیم خود در فصل آینده مواجه کرده است. منوچهر صفروف، وحدت هنانوف و شیرزد تمیرف سه خارجی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم بودند که در بین آنها صفروف به دروازه های خروجی باشگاه پرسپولیس نزدیک شد. یحیی گل محمدی اگر بخواهد همزمان دو مهاجم و یک هافبک دفاعی خارجی را جذب کند چاره ای جز گذاشتن نام هنانوف یا تامیروف ندارد.باز در لیست سرخپوشان.

دیدگاهتان را بنویسید