یزدانی خرم ورزش را با ارزش ها ترکیب می کند

ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923404

مراسم بزرگداشت سالگرد مرحوم یزدانی خرم با حضور مسئولان ورزشی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با اولین سالگرد درگذشت شادروان محمدرضا یزدانی خرم و از زحمات اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی طی مراسمی ویژه از خدمات و زحمات کم نظیر این مدیر گرانقدر ورزشی کشور قدردانی شد. .

در این مراسم علاوه بر اعضای کارگروه ورزش، جمعی از مسئولان، کارشناسان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند که ابتدا اسداله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در سخنانی از یزدانی یاد کرد. خرم به عنوان مدیری ارزشمند که در طول خدمت سرافراز خود در عرصه ورزش موفق شد موازین شعائری و دینی را بیشتر ترویج دهد. او مدیری پرتلاش، مدبر، جدی، متعهد و متدین بود و در سایه همین صفات فرخنده افتخارات زیادی را برای ورزش زادگاهش کسب کرد.

موتلفه دبیرکل حزب اسلامی افزود: ورزش برای ما بسیار مهم است و سلامت روح و جسم افراد جامعه نیز در مبانی دینی مورد تاکید قرار گرفته است.بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی دیدار امام با ورزشکاران یکی از اولین دیدارهای بنیانگذار انقلاب چندطبقه ای بود که طی آن روزی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی رقم خورد.

وی ادامه داد: ورزش ما در دوران پس از انقلاب فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشته و در عرصه قهرمانی موفقیت های زیادی کسب کرده ایم اما در بحث انطباق این مقوله با مبانی دینی موفقیت مورد انتظار حاصل نشده است. البته نمی توان منکر موفقیت بزرگانی چون یزدانی خرم در این راه شد. او یکی از مدیران موفقی بود که توانست ورزش را با ارزش ترکیب کند. خداوند به او این توانایی را داده است که با این نگاه، تغییرات اساسی در حوزه فعالیت خود ایجاد کند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: یزدانی خرم همواره در خدمت به مردم، انقلاب و ورزش استوار و ثابت قدم بوده است، بنابراین زمانی که ورزش از خدمات وی بهره ای نبرد، ایده خود را برای راه اندازی کارگروه ورزشی حزب موتلفه اسلامی و چون می دانستیم، با ما در میان گذاشت. از سابقه فعالیت مفید و مؤثر خود و بلافاصله با تشکیل کارگروه ورزشی حزبی موافقت کرد. امیدوارم این کارگروه متشکل از جمعی از متخصصان و افراد متعهد بتواند در کنار گام دوم انقلاب و با توجه به سبک و روش مدیریتی شادران یزدانی برای ورزش ارزش قائل شود.

نوروزی نایب نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی دومین سخنران مراسم یادبود مرحوم یزدانی خرم بود که ضمن اشاره به همکاری و حضور وی در فدراسیون والیبال از یزدانی خرم تقدیر کرد. ویژگی های مطلوب به عنوان یک مدیر شجاع، هدف گرا، ساده فکر و مدیر برنامه ریزی.

در همین رابطه بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال، عارف ربابی دبیر سابق فدراسیون کشتی و حسین آقازمانی دبیر شورای هماهنگی صداوسیما و تلویزیون هر یک از حاضران به خاطر خصوصیات اخلاقی، تعهد، تجربه و عملکردشان تقدیر کردند.

علی یزدانی خرم فرزند ارشد شادروان محمدرضا یزدانی خرم آخرین سخنران این مراسم بود که ضمن تشکر از اعضای ستاد ورزش، میهمانان حاضر و مسئولین حزب موتلفه از پدر خود به عنوان یک دلسوز یاد کرد. فردی با اخلاق نیکو که عاشق بزرگان و جانبازان باشد و عاقبت به خیر شود.

در این مراسم حمید آزاد و سهوری دو تن از قاریان و قاریان اهل بیت علیهم السلام با قرائت اشعاری در مدح این بزرگواران عشق و علاقه شاد یزدانی خرم به امام اول را یادآور شدند. شیعیان و ابا عبدالله

دیدگاهتان را بنویسید