یزد جزو 4 استان کشور با کمترین تعداد فوتی بر اثر تصادفات است


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917888

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد پیشنهاد کرد؛

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: با وجود افزایش مرگ و میر ناشی از تصادفات در سال جاری، یزد همچنان جزو 4 استان کشور با کمترین آمار فوتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد رستگاری صبح امروز در آئین مانور زمستانی برنامه ریزی راه و ترافیک استان یزد که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان و … برگزار شد، گفت: مسئولان مرتبط با ترافیک و فعالیت دستگاه های امداد و نجات جاده ای در فصل سرما کاهش تصادفات و فوتی ها است که امیدواریم با تدابیر و تدابیر اندیشیده شده امسال با کمترین تصادفات عبور کنیم. .

وی با اشاره به اینکه طرح زمستانی راهسازی استان یزد عملا از هفته گذشته و همزمان با بارندگی ها آغاز شده است، تصریح کرد: 16 اکیپ راهسازی و همچنین تمامی ایستگاه های راهداری استان آماده خدمت رسانی به مسافران جاده ای هستند. استان یزد 24 ساعته سردترین فصل سال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه آمار فوتی های تصادفات امسال در استان یزد افزایش یافته است، گفت: علیرغم افزایش تعداد فوتی های تصادفات در استان یزد در سال جاری و علیرغم اینکه به لحاظ از نظر ازدحام، رتبه هفدهم کشور را به خود اختصاص داده است، اما جزو 4 استان کشور است که کمترین میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات را دارد.

رستگاری در پایان گفت: پایین بودن آمار تلفات ناشی از تصادفات در استان مرهون تلاش و همکاری امداد و نجات جاده ای است و امیدواریم این فعالیت و هم افزایی و تعامل منجر به کاهش تلفات و تصادفات زنبورها شود. زمستان امسال حمل و نقل استان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید