یورگن لوکادیا همه کاره پرسپولیس شد

یورگن لوکادیا همه کاره پرسپولیس شد

شاگردان یحیی گل محمدی پس از لغو دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل باشگاه فوتبال خوزستان در دیداری دوستانه به مصاف پیکان رفتند و موفق شدند با یک گل شیخ دیابته این تیم را شکست دهند. نکته جالب و مسلما عجیب این دیدار مربوط به کاپیتانی پرسپولیس است.

یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی و برترین گلزن پرسپولیس که در این فصل به جمع گل محمدی اضافه شد، در این دیدار دوستانه کاپیتان پرسپولیس بود و حتی در ابتدای بازی این مراسم را اجرا کرد. دو کاپیتان اصلی پرسپولیس یعنی امید عالیشاه و کمال ساغدنیا پس از اعتصاب روزهای گذشته در این فصل در ترکیب ثابت حضور نداشتند اما پرسپولیس با ترکیب گهری، اسماعیلی فر، گلسیانی، احمدی، علی نعمتی، حنانف، اسدبیگی. ، رفیعی، دیاباته و لوکادیا با پیکان روبرو شدند.

در حالی که لوکادیا در بازی دوستانه مقابل پیکان کاپیتان بود، تیم اصلی پرسپولیس بازیکنی چون سوروس رفیعی را در اختیار داشت که چندین سال سابقه بازی برای پرسپولیس را دارد. حتی بازیکنانی مثل گوهری، نعمتی و حنانف سابقه بیشتری از لوکادیا در پرسپولیس دارند اما یحیی در تصمیمی عجیب لوکادیا را به عنوان کاپیتان تیمش انتخاب کرد.

لازم به ذکر است پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب گهری، فرجی، جودکی، سلیمانی، سیامک نعمتی، سهده نیا، محمدیان، عالیشاه، پاکدل، عبدی و خدادادی به مصاف پیکان رفت که در نهایت با همان گل دیابات پیروز شد. روی پاس سعید صادقی.

دیدگاهتان را بنویسید