یکی از اصلی ترین عملیات ها تضعیف مبنای پرداخت هاست/ امپراتوری دروغ در فضای مجازی ذهن مردم را نشانه رفته است.


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814661

حجت‌الاسلام عبداللهی گفت: یکی از عملیات‌های بزرگ در کشور این است که اساس پرداخت‌ها را چه در دولت و چه در شرکت‌های خصوصی تضعیف می‌کنند تا افراد حرام‌خور را کنار بگذارند، زیرا حقوق کارمندان و کارگران باید براساس بهره‌وری آنها باشد. ، تولید و عوامل خاص.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; خجت الاسلام قاسم عبداللهی امام جمعه موقت اراک در خطبه های نماز جمعه بیستم اسفندماه در مصلی مقدس اراک با اشاره به اینکه در جلسات عید سعید فطر اصرار مسئولان بر توقف گرانفروشی ها بود، گفت: گرانفروشی ها را متوقف کنند. ما قدرت اظهار نظر داریم. نمی شود با دستور و جریمه بازار را تنظیم کرد، اصلا این امکان وجود ندارد.

عبداللهی افزود: بازار یعنی از نقطه شروع تولید تا مصرف کننده نهایی که یک بسته است و دولت باید با کمک مردم زیرساخت ها را برای رفع گرانی و گرانی آماده کند.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: متاسفانه توصیه های راه اندازی شده برای تنظیم بازار سطحی است در حالی که باید اتاق فکر برنامه ریزی علمی و کارشناسی راه اندازی شود وگرنه کاری انجام نمی شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه اقتصاد کشور در تنگنا قرار دارد و ثبات قیمتی وجود ندارد، امکان افزایش قیمت کالاها با هر تغییر قیمت ارز وجود ندارد، نباید شرایطی به گونه ای ایجاد شود که هم مشتریان فروشندگان و هم دولت ناراضی هستند.»

عبداللهی اذعان داشت: شعار تنظیم بازار بر اساس عرضه و تقاضا اشتباه است و برای تحریم کشور ما نیست، اما این سیاست تنظیم بازار برای یک وضعیت باثبات و عادی است، نه برای کشوری که اقتصادش بیشتر در تحریم بود. بیش از 40 سال.”

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه روش فعلی تعیین دستمزد کارگران نادرست است، گفت: توافق نامه تعیین دستمزد اشتباه است، مگر اینکه بتوان در سطح ملی و کلان با توافق دستمزد، دستمزد کارمندان و کارگران تعیین کرد. شما باید بر اساس بهره وری و تولید باشید و عوامل خاص خود را مشخص کنید.

وی افزود: اکثر کارگران ما حداقل دستمزد دریافت می کنند که با افزایش 50 درصدی همچنان زیر خط فقر خواهند بود در حالی که برخی به نام کارگر 30 میلیون حقوق دریافت می کنند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: یکی از عملیات های بزرگ در کشور تضعیف مبنای پرداخت ها چه در دولت و چه در شرکت های خصوصی است تا حرام خواران حذف شوند.

امام جمعه موقت اراک گفت: مبنای پرداخت حقوق باید تعدیل شود و کارشناسان با برنامه ریزی دقیق عوامل آن را مشخص کنند، ببینند بر چه اساسی در دنیا حقوق می دهند و از تجربیات موفق خود استفاده کنند.

وی با انتقاد از رها شدن فضای مجازی در کشور گفت: امپراتوری دروغ و شبهه ذهن مردم و جوانان ما را هدف گرفته و مدام بمباران می شود. انقلاب آسیب می بیند یا سپاه به دروغ متهم می شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: چرا باید در کشور اسلامی چنین اتفاقی بیفتد؟ این روزها چقدر در فضای مجازی از موفقیت سپاه در ساخت و پرتاب ماهواره نور 2 صحبت می شود؟ مشکلات منفی به سرعت در حال گسترش است، هر چند جمهوری اسلامی با قدرت و حمایت قوی مردم پیش می رود تا جایی که به پرچم ولیعصر می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید