یکی از دلایل اصلی هدایت پرسپولیس

یکی از دلایل اصلی هدایت پرسپولیس

پرسپولیس در فصل قبل به نایب قهرمانی رسید اما هواداران این تیم از شرایط قرمزپوشان راضی نبودند. شکست مقابل رقیب سنتی در راه کسب عنوان قهرمانی مشکلی بود که همه را از ناکامی یحیی و تیمش به زبان آورد. یکی از دلایلی که پرسپولیس در فصل گذشته از قهرمانی دور ماند، عملکرد ضعیف خط دفاعی و دروازه بان این تیم بود. پرسپولیس فصل گذشته لک را در دروازه داشت و مهدی شیری، جلال حسینی، فرشاد فرجی و سعید آقایی مدافعان اصلی این تیم در هفته های ابتدایی بودند.

از بین آن بازیکنان فقط فرجی در این فصل برای پرسپولیس بازی کرد. علیرضا بیرانوند دروازه بان و دانیال اسماعیلی فر، گیورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی و علی نعمتی خط دفاعی جدید سرخ ها هستند.

به جز نعمتی، همه این بازیکنان جزو خریدهای جدید پرسپولیس هستند. پرسپولیس در پایان هفته شانزدهم این فصل تنها 6 گل دریافت کرده بود و بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشت اما در فصل قبل تا این هفته 10 گل دریافت کرده بود. این در حالی است که از نظر گلزنی امسال و پارسال در پایان هفته شانزدهم شرایط پرسپولیس یکسان بود و حتی از نظر گلزنی در این فصل یک گل کمتر به ثمر رساند.

از نظر کارشناسان مهم ترین دلیل هدایت پرسپولیس امتیاز پایین و عملکرد عالی دفاعی این تیم است. در فصل قبل حامد لک گل های بد زیادی به ثمر رساند و امتیازات زیادی را از پرسپولیس گرفت اما بیرانوند نه تنها بیشترین کلین شیت را در لیگ به ثبت رساند، بلکه بارها با مهارهای خود مانع از گلزنی حریف شد. در خط دفاعی بازیکنان فصل گذشته در چند بازی اشتباهات زیادی داشتند اما در این فصل بازیکنانی مانند پورعلیگنجی، گلسیانی و دانیال اسماعیلی فر فوق العاده خوب کار کردند.

گلسیانی و اسماعیلی فر نه تنها در خط دفاعی خوب بودند، بلکه گل های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رساندند و از بهترین خریدهای این تیم در این فصل هستند. همانطور که مشخص است جذب بسیار خوب پرسپولیس در این فصل و عملکرد خوب خریدهای جدید این تیم به خصوص 4 ستاره ای که در دروازه و خط دفاعی به پرسپولیس اضافه شدند نقش بسیار مهمی در هدایت تیم داشت. قرمزها.

دیدگاهتان را بنویسید