یکی از سیاست های وزارت ورزش حمایت از میزبانی بین المللی است

ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785863

افتتاحیه مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان 2021 با حضور مسئولان و تیم های شرکت کننده در خانه تکواندو تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش ناشنوایان؛ مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان در سال 2021 امشب شنبه 29 آبان ماه با حضور دکتر علی نژاد معاون مسابقات قهرمانی و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش، دکتر فرشادان عضو مجلس شورای اسلامی، دکتر تیشه گران، رئیس فدراسیون ناشنوایان، دکتر پرگار، رئیس بازی های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، روسای فدراسیون های تکواندو، کاراته، دانشگاه ها و هندبال، پیشکسوتان ناشنوایان و اعضای شرکت کننده تکواندو خانه

350 ورزشکار در دو رشته کاراته و تکواندو زن و مرد از 14 تیم از فردا 30 آبان لغایت 3 آذرماه در خانه تکواندو در سالن هندبال به رقابت می پردازند.

دکتر علی نژاد: یکی از سیاست های وزارت ورزش حمایت از میزبانی بین المللی است

دکتر مهدی علی نژاد معاون مسابقات قهرمانی و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در افتتاحیه مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان گفت: از فدراسیون ناشنوایان به خاطر میزبانی محترمانه این رویداد تشکر می کنم. از همکاری فدراسیون های کاراته و تکواندو تشکر ویژه دارم و به شما قول می دهم روزهای خوبی را در تهران سپری کنید.

دکتر علی نژاد گفت: یکی از سیاست های قوی ما در وزارت ورزش و جوانان حمایت از خانواده بین المللی است و معتقدیم این امکان را به ما می دهد تا دیگران را با تمدن و فرهنگ کشورمان آشنا کنیم. ورزش فارغ از رنگ ها و نژادهاست که ملت ها را به هم نزدیک می کند و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای کشور ادامه داد: خوشبختانه ورزش در بین مردم و مسئولان جایگاه خوبی دارد. اگرچه برگزاری این مسابقات در این شرایط سخت است اما برگزاری مسابقات نشان می دهد که ورزش در دل ما زنده است. برگزاری این مسابقات نشان می دهد که زندگی در جریان است. امیدواریم از این چند روز که مهمان ما هستید لذت ببرید و زنده و سالم برگردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید