یکی از همراهان رئیس‌جمهور از داخل بالگرد سانحه‌دیده تماس گرفت

معاون وزیر امور خارجه:

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که با حضور در یکی از سه بالگرد حامل هیئت رئیسه جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح سد قزقلعه ای آذربایجان شرقی حضور داشت، گفت: امام جمعه تبریز از طریق تلفنی از این سد تماس گرفتند. هلیکوپتر ریاست جمهوری در ساعات اولیه حادثه.

به گزارش خبرگزاری موج


مهدی صفری معاون وزیر دیپلماسی اقتصادی در گفت و گو درباره سانحه هوایی هلیکوپتر با رئیس جمهور و وزیر امور خارجه وی گفت: رئیس جمهور و هیئت همراه پس از دیدار با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان و مصاحبه مطبوعاتی و پس از اقامه نماز واجب و در حالی که یک بعد از ظهر بود، ناهار نخوردند و سوار بالگرد شدیم و به سمت پالایشگاه تبریز حرکت کردیم. . من در یکی از 3 هلیکوپتر بودم. هوا سنگین و خیلی بد شد. هنگام وقوع حادثه، خلبانان از زمین بلند شده بودند.

معاون دیپلماسی اقتصادی رئیس جمهور وزارت امور خارجه وی ادامه داد: امیدواریم عملیات امداد و نجات با موفقیت همراه باشد. آنها در ابتدا توانستند با امام تبریز که در هلیکوپتر حامل رئیس جمهور حضور داشت صحبت کنند و ایشان گفتند کمی حالم بد است و صدای آمبولانس ها را می شنوم. وزرایی که در هلیکوپترهای دیگر بودند و هیئت همراهشان به سرعت به محل رفتند، اما مسیریابی در محل دشوار بود و هوا سرد، مه آلود و بارانی بود. جنگل این منطقه به قدری گل آلود است که حتی نمی توان متر به متر راه رفت.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها