یکی از ویژگی های لری در دفاع مقدس شجاعت بود


زمان: 17:10
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840646

رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی دفاع مقدس را تقدیم کردند:

رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح رشادت های رزمندگان استان در عملیات بیت المقدس پس از عملیات بیت المقدس پرداختند و گفتند: یکی از ویژگی های لری در دفاع مقدس شجاعت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خسرو نیکنام در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص نقش کهگیلویه و بویراحمدی در عملیات بیت المقدس گفت: عرصه ها از نظر جمعیتی، از نظر روحی و روانی به ویژه نمره 20 می گیرم. روحیه خستگی ناپذیری و صلح.

وی رشادت را یکی از ویژگی های لری در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رزمندگان استان در عملیات ها هر چه بیشتر انرژی را در مقابل یکدیگر برای مقابله و مبارزه بی رحمانه با دشمن پمپاژ کردند.

وی با بیان اینکه فرمانده گروهانی به نام عیسی بن مریم(ع) از گروهان های گردان امام هادی(ع) 17 تا 18 ساله است، گفت: عراقی ها به منطقه وسیعی هجوم آورده اند. ایران و در دو مرحله توسط دارهوین، تاج راهبردی اهواز – هرمشهر و مقاومت چهار شبه نیروهای ما به ویژه نیروهای استان کهگیلویه و بویراحمد، تلفات جانی سنگینی وارد کرد و از آنها حمایت کرد. غرب و شرق با دستور شخص صدام برای بازپس گیری جاده هورمشهر-اهواز که برای آنها اهمیت فوق العاده ای داشت، قابل تقدیر بود.

وی افزود: در مرحله سوم عملیات بیت المقدس در حالی که مانورهای عراقی با خسارات سنگین مجبور به عقب نشینی به سمت منطقه مرزی شدند، اما پس از چهار شب بی خوابی و مقاومت سرسختانه و مقاومت جانانه در برابر پاتک های متوالی دشمن برای بازپس گیری هستی ادامه دادیم. برای تعقیب نیروهای متجاوز در منطقه شلمچه عراق.

این رزمنده و جانباز دفاع مقدس در پایان گفت: باید به یاد داشته باشیم که اگر همین روحیه جهادی دوران دفاع مقدس در حاکمیت و شرایط اقتصادی کشور رعایت شود و خرمشهر اقتصادی بگذرد، کوچکترین مشکلات را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید