یک انقلاب خشونت آمیز


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916070

در سفر رئیس جمهور عزیزمان به استان کردستان و بازدید از بازار سنندی یکی از هموطنان کرد با تعارف در مغازه خود و تقدیم شکلات مورد تهدید دشمنان قرار گرفت که نشان از میهمان نوازی این مردم وحشی و باستانی ایران اسلامی دارد. مجبور می شود ویدئوی خود را در فضای مجازی منتشر کند و از عملکرد خود عذرخواهی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آشرامون، در سفر رئیس جمهور عزیزمان به استان کردستان و بازدید از بازار سنندج، یکی از هموطنان کردمان در مغازه خود به استقبال او رفت و به او شکلات داد که نشان از میهمان نوازی این بار و مردم باستانی ایران اسلامی ماندین در تهدید است. به گونه ای که مجبور می شود ویدئویی از خود در فضای مجازی منتشر کند و از اقدام خود عذرخواهی کند.

این حرکت هموطن ما به دلیل تهدیدی که متوجه او و خانواده اش شده است قابل قبول نیست، اصل این مرد این است که با لبخند دست رئیس جمهور را می گیرد و به داخل فروشگاه می برد و با لبخندی آمیخته با عشق و شجاعت از آنچه در آن نوشته است. شایان ذکر است که رهبران زن کسانی هستند که این فریاد دروغین را به صورت هشتگ راه اندازی کرده اند و این 3 کلمه را نمی فهمند. شما رئیس جمهور را به تهدید به مرگ تهدید می کنید و از منبع درآمدی برای کسب و کارش خرید می کنید. در ذات خود غیرت ندارید. از کشتار ناجوانمردانه همشهریانتان و شهادت ماموران امنیتی و محافظان، از آتش زدن خانه ها تا غارت معیشت همان مردمی که به دروغ طمع آنها را فریاد می زنید.

شما زندگی آنها را غارت کردید و مردم با لباس زنان و کودکان به رقصیدن پرداختند، شعارهای شما را کجا تفسیر کنید، او را مجبور کنید با تهدید خود و خانواده اش فیلمی منتشر کند و از رفتار درست خود عذرخواهی کند.

البته مردم بی رحمی شما را می دانند، شما سال ها آزادی زنان و مردان اردوگاه های خود را گرفته اید و حتی حق انتخاب رنگ لباس و نوع غذا را از آنها سلب کرده اید، آن را کم کرده اید، اما اختلاف زمانی و مکانی کمی داشته باشید شما و کسانی که از تهدید این حرفه حمایت کردند به رفتار زشت و کثیف غبطه می خورید که قلمی برای نوشتن چنین نفرت و تراکم دشمنی شما ندارد.

شراب خواران حامیان تروریست ها و حامیان صهیونیست ها چگونه جرات دارید کلمات را برای تسخیر زبان ناسپاس و تسخیر زبان ناسپاس خود به کار بگیرید اما آن را به میدان بردید نوشته هستی بخش — کی می تواند هستی بخش شود؟) امروز شما دست های آلوده به جنایت دیگر بر هیچکس پوشیده نیست و مطمئناً به اقامت خود افتخار می کنید که تنها چیزی است که ذات شما از مردانگی و شرافت شما باقی مانده است. شما در میان هیچ یک از اقوام بزرگ ایران و مردم عزیز ما با هر سلیقه ای جایی ندارید چرا این انقلاب خیالی شما داعشی های حرفه ای هرگز پایان نخواهد یافت.

نویسنده: محسن سنجری مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ذوالفقار کرمان و کارشناس رسانه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید