یک باند اسلحه و سلاح شکاری در اصفهان دستگیر شدند


ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914594

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری پنج نفر از اعضای یک باند اسلحه و سلاح شکاری توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان سه شنبه شب به نقل از سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: رصد تحرکات گروه ها و شبکه های ضد انقلاب و ضد انقلاب برای ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشور از طریق قاچاق اسلحه و توزیع آن در بین اراذل و اوباش، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان موفق شدند اعضای باندی را که در زمینه مبارزه با قاچاق سلاح شکاری فعالیت می کردند، شناسایی کنند.
وی بیان کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و رصد تحرکات این باند، سرانجام مخفیگاه آنان را در یکی از مناطق شهر اصفهان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی محل سکونت آنان را محاصره و در یک. در عملیات هماهنگ شده، تمامی اعضای این باند مورد حمله قرار گرفتند و قبل از اینکه فرصتی برای فرار پیدا کنند، دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: از مخفیگاه این متهمان 37 قبضه سلاح شامل 10 قبضه سلاح جنگی و 27 قبضه سلاح شکاری معروف به اسلحه سرکش به همراه 450 قبضه فشنگ جنگی و 200 قبضه فشنگ شکاری کشف شد.
وی با بیان اینکه انهدام باند مذکور از وقوع حوادث ناگواری که با استفاده از این سلاح ها ممکن بود رخ دهد جلوگیری کرد، اظهار داشت: به لطف خداوند، همکاری و مشارکت مردم و هوشمندی و اشرافیت ماموران پلیس راه. ولایت، پلید نقشه دشمنان نظام اسلامی برای خطرناک ساختن آنها شهر اصفهان شکست خورده است و از این رو به همه کسانی که به فکر برهم زدن امنیت و آرامش مردم هستند هشدار می دهم که بدانند پلیس با آنها برخورد خواهد کرد. قاطعانه، سخت و با ترحم.

دیدگاهتان را بنویسید