یک تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس است

یک تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس است

پس از انتصاب سرمربی، گمانه زنی ها درباره لیست خرید تراکتورسازی افزایش یافت. در این چند روز نامه های زیادی به عنوان گزینه های خرید تراکتور مطرح شد. با این حال، تا کنون قرمزهای آذربایجان به طور رسمی هیچ دستاوردی برای تشدید گمانه زنی ها و شایعات منتشر نکرده اند.

به موازات نهایی شدن قرارداد بردیف، باشگاه تراکتورسازی با چند بازیکن در حال مذاکره است و این مذاکرات در روزهای اخیر با توجه به خواسته های سرمربی جدید با جدیت بیشتری انجام شده است. منابع نزدیک به باشگاه تراکتورسازی می گویند نام چند تیم ملی در لیست خرید قرمزها وجود دارد و تراکتورسازی علاوه بر دو موردی که پیش از این شنیده بودیم، گزینه های دیگری را نیز بررسی می کند.

از سعید عزت اللهی و کریم انصاری فرد به عنوان اعضای لیست خرید تراکتورسازی نام برده می شود که از هفته گذشته خبر مذاکره با آنها منتشر شده است. گفته می شود تراکتور تمایلی به بازگشت محمدرضا حنزاده ندارد. این باشگاه در مورد احسان حاج صفی نیز همین نظر را دارد و باید دید در نهایت با عقد قرارداد با تراکتور چه تعداد از این گزینه ها کنار می روند. نکته جالب اینکه در بین بازیکنان مذکور تنها عزت اللهی پیش از این پیراهن تراکتورسازی را بر تن نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید