یک دوئل واقعی – قلعه نویی در سیرجان

هاگیگی که قبل از رفتن به گل گهر در همین تیم نساجی حضور داشت، فصل گذشته اشتباهات مهمی مرتکب شد و همین باعث شد مدتی نیمکت نشین شود و کالا نویی ترجیح داد از مهرداد بشاگردی در ترکیب اصلی استفاده کند. بالا بین کشورها

حقيقي اگرچه فصل را با گل گوهري به پايان رساند اما مدت ها مشخص بود كه در پايان فصل جايي در سيرجان نخواهد داشت و جزو اولين نفرهايي بود كه جدايي اش حل شد و به نساجي و گل بازگشت. گهر محسن را گرفت فروزان از استیلی حسین اکبرمنادی که عملکرد خوبی در سایپا داشت به عنوان دروازه بان دوم این تیم جذب شد تا کالا نیوه با یک گل احساس راحتی کند.

گهر امروز به مصاف نساجی می رود و تقابل واقعی با تیم سابقش از نکات جالب بازی است. اگرچه کالا نویی به دلیل جدایی نمی تواند تیمش را به حاشیه براند، اما این چیزی از انگیزه واقعی رویارویی با تیمش و مربی سابقش کم نمی کند. هجیگی هفته گذشته عملکرد جالبی مقابل پرسپولیس نداشت و اشتباه او در گل های حریف انتقادات زیادی را به همراه داشت که انگیزه مضاعفی برای نشان دادن توانایی هایش به هم تیمی های سابقش در بازی امروز و همچنین انتقاد از او است. عملکرد ضعیف وجود دارد در برابر او به قطع.

دیدگاهتان را بنویسید