یک شاه ماهی برجسته با پرسپولیس مرتبط بود

یک شاه ماهی برجسته با پرسپولیس مرتبط بود

پرسپولیس مدت ها بود که برای جذب مهاجم خارجی تلاش می کرد و در نهایت موفق شد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی را به خدمت بگیرد. با وجود جذب این بازیکن با رزومه، دیدار مقابل ذوب آخان و ضعف جدی در خط حمله، یحیی گل محمدی را به فکر جذب دومین مهاجم خارجی انداخت و از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست فرصتی برای جذب مهاجم خارجی بعدی فراهم کنند. در اسرع وقت.

سوالی که با توجه به مصدومیت های پشت سر پاکدل و همچنین عملکرد ضعیف عبدی و تامیروف کاملا منطقی است و پرسپولیس به شدت به مهاجم دوم نیاز دارد. پس از دیدار مقابل ذوب آچان، گزینه های خارجی مختلفی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته اند که یکی از آنها میشل لاسوگا، مهاجم بلند قد آلمانی است.

این بازیکن 30 ساله همچنین 11 بازی ملی برای تیم زیر 21 سال آلمان انجام داده و موفق به زدن 4 گل و 1 پاس گل در آن تیم شده است.

لاسوگا سابقه بازی در تیم های مطرحی مانند هامبورگ، لیدز یونایتد، بایر لوکوسن، هرتابرلین و ولسبورگ را دارد. او در چند فصل گذشته در منطقه خلیج فارس بازی کرده و سابقه بازی در تیم های العربی و الخور قطر را نیز دارد.

بهترین عملکرد او در هامبورگ بود که در 138 بازی 49 گل به ثمر رساند. 8 سال پیش در هامبورگ موفق شد در 8 دقیقه مقابل نورنبرگ هت تریک کند.

این مهاجم باتجربه با وجود تایید شدن از سوی کادرفنی پرسپولیس و داشتن قیمت مناسب، نمی تواند به فوتبال ایران بیاید. بر اساس آیین نامه جذب بازیکن خارجی، بازیکنان لیگ آسیا برای حضور در تیم های ایرانی باید دو شرط را داشته باشند. شرط اول این است که آنها در هر فصل در 8 مسابقه به عنوان بخشی از تیم خود شرکت کنند.

و شرط دوم هم قرار گرفتن تیمش در جمع 6 تیم برتر لیگ. الخور به عنوان آخرین تیم لاسوگا در رده آخر جدول لیگ قطر قرار گرفت و به این ترتیب حضور این بازیکن در ایران منتفی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید