یک مسابقه دومینو برای دانش آموزان مدرسه در کاراجا برگزار شد


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915270

وی گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی و دوری کودکان از بازی های فکری، مسابقه دومینو با هدف تقویت هوش و استعداد نوجوانان در کرج برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و دوری کودکان از بازی های فکری، مسابقه دومینو با هدف تقویت هوش و استعداد نوجوانان در کرج برگزار شد.

زهرا صحت مربی و داور ورزشی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: تلفن همراه برای کودکان و نوجوانان سم است زیرا خلاقیت را از آنها می گیرد.

وی ادامه داد: برخی از کودکان در مواجهه با بازی های فکری، در اولین جلسه تردید می کنند و به جستجو و یافتن حقیقت نمی پردازند و این یکی از آسیب های دنیای مجازی است، چرا که بی تحرک می شوند و نمی خواهند استفاده کنند. ذهن آنها.”

667ec167 e296 472b be71 5f14a9b86890 خبر خاکستری

وی افزود: به مناسبت البرز قوی و شناسایی نقاط ضعف نوجوانان مسابقه دومینوی کودکان و نوجوانان را برگزار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد.

این مربی گفت: این نوع مسابقات باید ادامه داشته باشد تا بتوانیم خلاقیت نوجوانانی را که در سایه شبکه های اجتماعی به حاشیه رفته اند بیدار کنیم.

4ce240be 9ba9 447e ad87 1e2de3260140 خبر خاکستری

وی گفت: دشمن ذهن، افکار و عقاید نوجوانان را هدف قرار داده است زیرا می داند با تسخیر افکار آنها می تواند این سرمایه ها را سربازان آینده خود قرار دهد و رسالت ما در این جنگ بسیار سنگین است.

با احترام ادامه داد: مسابقه بازی دومینو با هدف توانمندسازی دانش آموزان در زمینه تحرک و تقویت قوه تخیل، توسعه خلاقیت هنری، تقویت توانایی تغییر نمودار و نقشه، شناخت علائم و نشانه ها، ارتقای توان علمی و عملی در زمینه طراحی مکانیزم و مهارت های ذهنی

وی افزود: برگزاری مسابقات گروهی فکری از ضروریات جامعه مدرن است و باید به صورت گسترده گسترش یابد تا بتوانیم مسابقه ای در شأن و جایگاه استان برگزار کنیم.

cf112b5c 1054 441b acd6 621eda9ae7d1 خبر خاکستری

این مربی در نهایت خاطرنشان کرد: دوران کودکی و نوجوانی دوران کسب تجربه و مهارت آموزی است و این مهم جز با آزمون و خطا محقق نمی شود. اگر تجربه زیادی در خطا و یافتن مسیر درست جمع کنید، برنده شوید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید