یک موی گل محمدی را با 10 مربی خارجی عوض نمی کنم / بلیت 100 هزار تنی بازدید از ورزشگاه گران نیست!

ساعت: 08:29
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786535

سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بلیت های 100، 80 و 50 هزار تومانی برای بازدید از ورزشگاه آزادی گران نیست!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مجید صدری سرپرست مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره سمت خود در این باشگاه گفت: 3 ماه باید سرپرست باشگاه می شدم و 10،15 روز دیگر باقی مانده است. شغل من هیچ تفاوتی با مدیر عاملی ندارد و ما تمام تلاشمان را کردیم. بنابراین من فکر می کنم طرح این مسائل حاشیه ای است. هیچ فرقی بین سرپرست و مدیرعامل نیست و زمانی که دوره نظارت تمام شود، به زودی مدیرعامل انتخاب می شود و این خللی در کار ما ایجاد نمی کند.

وی ادامه داد: همچنان با حفظ جایگاه خود پیشتاز هستم. باشگاه پرسپولیس با وجود 5 قهرمانی متوالی در 2 سال اخیر شرایط سختی را تجربه کرده است. در این مدت سعی کردیم کنار نرویم که منجر به قهرمانی لیگ و سوپرجام شد. باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد و هر کاری که انجام می دهیم از گذشته به ارث رسیده است. مثلا در قرارداد ماریو بودیمیر باید 507 هزار یورو به او می دادیم در حالی که او فقط 3 تا 10 دقیقه برای این باشگاه بازی کرد! چرا قرارداد ماهیانه 50000 دلاری با او امضا می کنید؟ ما مجبور شدیم 475000 دلار بپردازیم که به آن 32000 دلار جریمه اضافه شد و هیچ مبلغی کاهش پیدا نکرد.

صدری ادامه داد: این پول را باید به عشق هواداران می دادیم. بعد از اینکه از طریق سفیر ایران پرداخت کردیم، از آنها خواستیم این 32 هزار یورو را ببخشند، اما قبول نکردند و بسیار ناراحت کننده بود. جعفر سمیه در زمان ما سعی کرده قراردادها را شفاف کند. مشکل بعدی گابریل کالدرون بود. همانطور که شنیدیم دوستان می توانستند با 100000 دلار مشکل او را حل کنند اما این اتفاق نیفتاد. دوبار با او صحبت کردم. کالدرون مرد شریفی بود اما حالا باید به او این حق را بدهیم که به ما اعتماد نکند و تا زمانی که 740 هزار دلار به وکیلش پرداخت نشود تایید نمی کند.

سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وظیفه ماست تا زمانی که در آنجا هستیم مشکلات و تعهداتی را که باشگاه دارد حل و فصل کنیم. در حوزه مالیات و خطوط هوایی، خیلی ها ادعای حامی دارند، اما حساب را می بندند. ما باید بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. در زمان سامی و در زمان من سعی کردیم کارها را طبق قانون و با بازیکنانی که امضا کردیم و با عشق بازی می کنند و قراردادشان از خیلی از تیم ها کمتر است انجام دهیم. بهترین ها جذب پرسپولیس شدند. همه به افتخار لباس و هواداران بازی می کنند و جام قهرمانی می پوشند. به نمایندگی از همه دوستان اعلام می کنم که اگر همه باشگاه ها تعداد قراردادهای خود را اعلام کنند، ما نیز قراردادها را مشخص و اعلام می کنیم. چون ما چیزی برای پنهان کردن نداریم.

رئیس هیئت مدیره سرخپوشان به مقر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ستاد با جان و دل ایستاد و تیم را با چنگ و دندان نگه داشت. من همیشه شرمنده گل محمدی هستم چون سوالات زیادی را می پذیرد و ناراحتی های زیادی دارد. مشکلاتی را که از قبل وجود دارد را یکی یکی حل می کنیم، اما بودجه زیادی نداریم. ما از خرداد ماه دلالی نداریم و با جان و دل برای باشگاه در جای دیگر 40 میلیارد دادیم، اما همچنان کم است و باید تلاش کنیم تا این تیم و هوادارانش به جایگاه واقعی خود برسند. گل محمدی بهترین مربی ایران است و در 10 سال گذشته شبیه او را نداشتیم. نمی توانم یک تار موی او را با 10 مربی خارجی عوض کنم.

وی درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه «پرسپولیس» تصریح کرد: ما در انتقال پول مشکل داریم. ما سعی می کنیم هزینه کالدرون را طی 10 تا 15 روز پرداخت کنیم، اما دو بار برگردانده شد. چون ما تحریم هستیم. ما بیش از 40 نامه به AFC نوشتیم، اما پاسخی دریافت نکردیم. مقداری از پول کالدرون به حساب او واریز شد که مقداری از آن باقی ماند. پس از پرداخت کامل، پنجره ترجمه ما باز خواهد شد. سعی می کنیم فردا کار را تمام کنیم و به هفته آینده موکول نکنیم.

صدری گفت: هرکسی که در بدهی نقش داشته است حداقل باید پاسخگو باشد. ما حاضریم در صورت شفاف بودن قرارداد همه باشگاه ها را به یکباره افشا کنیم. ما حساب کردیم و 3.4 میلیون دلار در AFC داریم. افرادی که به ما پول داده اند، قصد دریافت بیشتر از آن را ندارند و ما سودی دریافت نکرده ایم. ما چک شخصی ندادیم. شرکتی که به ما اعطا کرده درج شده و نام قرض الحسنه در قرارداد قید شده است. وزیر ورزش و جوانان نیز تمام تلاش خود را برای تامین این پول انجام داد.

سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص تبلیغات محیطی و بحث میانجیگری گفت: عددی که دلال به ما گفته بود، نیم سال پیش بود که ما با آن مخالفت کردیم. ما یک باشگاه دولتی هستیم و باید مناقصه برگزار می کردیم و اسناد مناقصه را منتشر می کردیم. این حراج دو هفته پیش بدون برنده به پایان رسید. بعد مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم که امیدوارم روزی با صداوسیما به توافق برسیم. ما مطمئن هستیم که به خوبی از حقوق هواداران دفاع خواهیم کرد. پیشنهاد 500 میلیارد تنی دریافت کردیم که قبول نکردیم. در خصوص تبلیغات محیطی با صادق درودگر و حیدر بهاروند هماهنگی های لازم را انجام داده ایم و روز چهارشنبه تبلیغات شخصی خود را خواهیم داشت.

او گفت: «ما در تلاش هستیم تا همه طرفداران خود را در پرتال اوانو بخرند. و در اینجا هواداران ما باید الگو باشند. بچه های ما از امروز شروع به برچسب زدن روی صندلی ها کردند. ما برچسب های ضد آب را روی سکوهای آزادی می گذاریم تا برای تیم های دیگر دوام بیاورد. بلیت های 100، 80 و 50 هزار تنی گران نیست! برای کسانی که تمکن مالی ندارند موارد زیر را در نظر می گیریم. من نمی توانم بروم و سهم پرسپولیس از تبلیغات محیطی را اعلام کنم.

صدری در خصوص حضور بازیکنان تاجیکستان در این بازی و همچنین اختلاف با علیرضا بیرانوند گفت: کادرفنی باید هر تصمیمی را اتخاذ کند. من و هیئت مدیره به تصمیم دوستان احترام می گذاریم. در حال انجام کارهای اداری هستیم و منتظریم مشکل پنجره نقل و انتقالات حل شود تا مغایرت با قانون نداشته باشد. دو بازیکن تاجیک نیز باید منتظر باشند تا کالدرون پرداخت را تایید کند. ما با بیرانوند اختلاف داریم که امیدوارم حل شود. فکر می کنم با مذاکره مشکل حل شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: فصل گذشته کاملا با بازیکنان و کادرفنی به توافق رسیدیم. در فصل جدید تاکنون 5 درصد به بازیکنان داده ایم و امیدواریم فردا 15 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. تلاش می کنیم برای ششمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شویم. وزارت ورزش و آقای سجادی به فوتبال کشور کمک کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید