یک پرسپولیسی به استقلال می گوید

پرسپولیس

به گزارش روزنو، دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی از لیگ برتر بیست و یکم برگزار می شود و هر دو تیم در بازی قبلی با پیروزی وارد این دیدار می شوند.

فرزاد آشوبی هافبک سابق استقلال و تراکتورسازی از دیدار استقلال و تراکتورسازی و همچنین شرایط استقلال در فصل جدید می گوید.

شرایط استقلال را در فصل جدید چگونه ارزیابی می کنید؟

فرزاد آشوبی گفت: استقلال برخلاف چند فصل گذشته که در ابتدای مسابقات شرایط مساعدی نداشت، این فصل را خوب شروع کرد و تیمی را نشان داد که در جریان مسابقه حریف خود را به خوبی آنالیز می کند و راه حل هایی پیدا می کند که در نهایت منجر به او می شود. موفقیت.”

می توانید در مورد آن بیشتر توضیح دهید؟

منظورم این است که استقلال در نیمه دوم هر دو بازی قبلی با استراتژی دیگری وارد زمین شد. امروز پس از پایان 45 دقیقه ابتدایی کادر فنی تیم ها این فرصت را دارند تا استراتژی نیمه دوم را از شرایط عینی بازی بسازند. استقلال در این زمینه خوب عمل کرد. اما نکته مهمی که استقلال برای قوی شدن باید انجام دهد این است که در دقایق بیشتری از بازی باید توپ را کنترل کند.

این را نقطه ضعف استقلال می دانید؟

فرزاد آشوبی گفت: استقلال باید کنترل بیشتری داشته باشد تا تحت تاثیر دشمن قرار نگیرد. این می تواند مشکلات استقلال را در مواجهه با یک حریف با کیفیت بالا ایجاد کند.

بازیکن خارجی این تیم را چطور دیدی؟

در مجموع استقلال در این فصل بازیکنان خوبی دارد اما کوین یمگا نشان داده که بازیکن استانداردی است. بازیکنی که هیچ حرکت اضافه ای ندارد تحت هر شرایطی کادر را به درستی علامت گذاری می کند و نشان می دهد که فوتبال را آکادمیک یاد گرفته است.

دو برد اول استقلال چقدر روحیه بازیکنان جوان این تیم را بالا برد؟

فرزاد آشوبی گفت: لطفا از واژه جوان برای بازیکنان 19 و 20 ساله استفاده نکنید. آنها دیگر بازیکنان جوان لیگ برتری محسوب نمی شوند. آنها ممکن است از نظر سنی جوان باشند، اما دیگر از نظر تجربه جوان نیستند. اما در مجموع آن دو پیروزی قطعا روحیه تیمی استقلال را بالا برد.

تراکتورسازی با پیروزی قاطع (0-3) مقابل صنعت نفت به این دیدار رسید. به نظر شما شرایط این تیم برای دیدار با استقلال چیست؟

البته بردی که تراکتور مقابل صنعت نفت به دست آورد جای بحث دارد، اگرچه همیشه حریف خوب و قابل احترامی بوده است، اما اگر به هر سه گل این تیم به صنعت نفت نگاه کنید، متوجه می شوید که نتیجه همین است. اشتباهات فاحش صنعت نفت در دفاع تصور اینکه بازیکنان استقلال چنین اشتباهاتی داشته باشند سخت است. چون سطح بازی بازیکنان استقلال بالاتر است.

پیش بینی شما از نتیجه چیست؟

فرزاد آشوبی گفت: با توجه به این صحبت ها معتقدم استقلال در دیدار مقابل تراکتورسازی شانس بیشتری برای موفقیت دارد. اگرچه بخشی از اتفاقات یک مسابقه فوتبال در طول بازی غیرقابل پیش بینی است، اما استقلال تیمی است که می تواند به پیروزی امیدوار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید