یک کشته بر اثر واژگونی پژو در زنجان / تردد در استان زنجان افزایش یافته است


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817170

مینهانی با اشاره به واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور زنجان – قزوین گفت: این حادثه رانندگی یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مینهانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با تبریک سال نو به تمامی شهروندان استان زنجان گفت: در محور زنجان – قزوین یک دستگاه خودرو پژو در 35 کیلومتری شمال واژگون شد.

وی با بیان اینکه این واژگونی منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو سرنشین خودرو شد، افزود: عدم توجه به جلو منجر به این حادثه دلخراش شد.

جانشین پلیس راه زنجان تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان را نسبت به روزهای گذشته افزایش داد و تصریح کرد: بیشترین تردد در محورهای زنجان – قزوین و زنجان – تبریز است.

وی با بیان اینکه بیشتر محورهای استان زنجان لغزنده است، گفت: تردد در محور زنجان – طارم با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مینهانی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به لغزنده بودن محورها سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه همه رانندگان باید به بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان به ویژه سرنشینان عقب توجه ویژه داشته باشند، ادامه داد: در اکثر واژگونی ها شاهد هستیم که مسافرانی که کمربند خود را نبسته اند دچار آسیب های جدی شده اند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تردد در استان زنجان در ایام نوروز روان و روان است، گفت: متاسفانه امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو یک نفر جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید