یک گزینه خارجی جذاب برای هدایت تیم ملی ایران

یک گزینه خارجی جذاب برای هدایت تیم ملی ایران

مربی ای که اتحادیه فوتبال پس از خروج مارک ویلموتس از اردوی تیم ملی منصوب کرد کسی جز اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت نبود. انتخاب دراگان با انتقادات زیادی همراه بود اما او سریع ترین صعود تیم ملی را به جام جهانی انجام داد. و این در شرایط سخت و باورنکردنی. او در نهایت در آستانه جام جهانی به بهانه اینکه مدیریت تیم از دستش خارج شده، برکنار شد و کارلوس کی روش جایگزین او شد.

امروز خیلی ها این سوال را می پرسند، اگر با اسکوچیچ به جام جهانی می رفتیم، شکست بدتر از 6-2 را متحمل می شدیم و با بیش از یک گل به آمریکا می باختیم؟ ظاهرا این روند در تیم ملی هم تکرار خواهد شد! فردی که این بار مورد توجه اعضای هیات مدیره برای سرمربیگری تیم ملی ایران قرار گرفت، کسی نیست جز سرمربی اسپانیایی تراکتور هومز که در این تیم تغییر ایجاد کرد.

این مربی روز گذشته بار دیگر به خبر نشریه آس اسپانیا مبنی بر حضورش در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و گفت: در موردی که به من وابسته نیست حرفی برای گفتن ندارم. من کارم را در تراکتور انجام می دهم و همه چیز در آینده مشخص خواهد شد.

در آستانه نشست هیئت حاکمه فدراسیون فوتبال که 2 بهمن ماه در شهر چاور برگزار می شود، بسیاری می گویند یکی از احتمالات می تواند انتخاب هیومز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی باشد. .

دیدگاهتان را بنویسید