۴ بهمن نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات خبرگان اعلام می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 510 نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج


، سخنگوی ستاد انتخاباتی کشور از ثبت نام 510 داوطلب انتخاب ششم مشاوره تخصصی وی اعلام کرد و گفت: نتایج احراز صلاحیت این افراد از سوی شورای نگهبان چهارمین بچمن اعلام می شود.

محسن اسلامی از ثبت نام 510 نفر در انتخابات ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد و گفت: صلاحیت ثبت نام کنندگان در شورای نگهبان در دست بررسی است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: نتایج احراز صلاحیت نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان 4 بهمن ماه اعلام می شود.

وی همچنین زمان بررسی صلاحیت در هیأت های نظارت را از 4 آبان لغایت 23 آذرماه اعلام کرد و گفت: پاسخ استعلام ها و بررسی صلاحیت در 23 آذرماه پنجشنبه و به محض ارسال به وزارت کشور ارسال می شود. دریافت می شود، از طریق فرمانداری ها برای همه نامزدها، از جمله کسانی که تایید یا عدم تایید آنها را اعلام خواهیم کرد، ارسال خواهد شد. فکر می کنم نتایج جمعه 15 دسامبر اعلام شود.

اسلامی افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید یا تایید نشده است از تاریخ 26 لغایت 29 دی ماه به مدت 3 روز فرصت اعتراض دارند و طبق برنامه زمان بندی شده این اعتراضات به مدت یک ماه تا 28 بهمن ماه توسط شورای نگهبان برگزار می شود.

لازم به ذکر است، انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 20 اسفندماه برگزار می شود.


آیا این خبر مفید بود؟