۸۳۰۰ خانوار کمیته امداد آذربایجان غربی نیازمند مسکن هستند


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903600

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تامین مسکن یکی از مهمترین دغدغه های خانواده های نیازمند است گفت: هشت هزار و 300 خانوار تحت پوشش این نهاد نیازمند مسکن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز اظهار داشت: از این تعداد 5 هزار و 500 خانوار در مناطق شهری و 2 هزار و 800 خانوار نیازمند در روستاها زندگی می کنند.

وی افزود: یکی از اصلی ترین برنامه های انجام شده در کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی تلاش مستمر برای حل مشکل مسکن مددجویان است که امیدواریم با همکاری دستگاه های مرتبط این مشکل برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص یک هزار و 360 میلیارد ریال اعتبار برای حوزه مسکن به مشمولان این نهاد در سال جاری، گفت: امسال در نظر داریم تا 5 هزار و 850 خدمت در حوزه مسکن ارائه کنیم. بخش مسکن برای افراد تحت حمایت

سهندی ادامه داد: از این میزان 2500 واحد مربوط به ساخت و خرید مسکن و 3300 واحد مربوط به نوسازی عمومی واحدهای مسکونی مشتریان است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 730 واحد در قالب ساخت و یا خرید در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در حال حاضر حدود 190 هزار نفر در قالب بیش از 90 هزار خانوار در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید