10 بازیکن امید پرسپولیس در ترکیب یحیی؟

10 بازیکن امید پرسپولیس در ترکیب یحیی؟

باشگاه پرسپولیس گزارش می دهد که یحیی گل محمدی از مسئولان باشگاه خواسته است برای سفر 10 بازیکن امید پرسپولیس به آبادان بلیط هواپیما تهیه کنند!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته پس از دیدار با آلومینیوم اراک اعلام کرد که از این پس به دلیل بدحجابی با تیم امید بازی خواهد کرد. همچنین اعلام شده بود تمرینات پرسپولیس به مدت 3 روز تعطیل است اما بازیکنان پرسپولیس روز پنجشنبه تمرین کردند.

تیم پرسپولیس تمرین روز پنجشنبه خود را در حالی برگزار کرد که تنها 12 بازیکن تیم امید در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند و بقیه بازیکنان به گفته یحیی شب گذشته در تمرین حضور نداشتند.

مهرشاد اسدی و امیررضا رفیعی دو دروازه بانی بودند که در این تمرین حضور داشتند و در غیاب احمد گوهری و علیرضا بیرانوند وارد دروازه شدند. رضا فلاحتی، مهدی نجفی، محمدحسین محمودی، علیرضا بابایی، علیرضا ادهمی، محمد میلاد سرخی و… نفراتی بودند که در تمرین پنجشنبه گذشته به میدان رفتند. در ادامه یحیی گل محمدی از بازیکنان امید پرسپولیس خواست در تمرین بزرگسالان حضور پیدا کنند.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی روی تصمیم عجیب خود ایستاده و قصد دارد در دیدار با صنعت نفت آبادان از اعضای تیم امید یا برخی از آنها استفاده کند. این دیدار چهارشنبه هفته جاری در آبادان برگزار می شود و هنوز مشخص نیست که یحیی گل محمدی با تیمش در این دیدار چگونه خواهد بود.

کاروان پرسپولیس در حالی روز سه شنبه تهران را به مقصد آبادان ترک می کند که یحیی گل محمدی 10 بلیت برای بازیکنان تیم امید سفارش داده است.

پیش از این گفته شده بود که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بازیکنان تیم امید مقابل صنعت نفت آبادان مخالفت کرده اند و به رضا درویش و یحیی گل محمدی نیز اطلاع داده اند.

اما یحیی گل محمدی تغییری نکرده و قصد دارد از بازیکنان تیم امید در اعتراض به اشتباهات داوری دو بازی اخیر تیمش مقابل فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک استفاده کند! سرمربی پرسپولیس معتقد است اشتباهات داوری در این دو دیدار 4 امتیاز را از تیمش گرفت!

دیدگاهتان را بنویسید