10 بازیکن نمی شدیم گل های بیشتری می زدیم/ به نظر ما سرمربی تیم ملی شرط نیست!

ساعت: 19:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922097

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه من تصمیم می گیرم و نه نظر مربیان و کارشناسان معمولا شرط تیم ملی است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی پس از پیروزی ۵ بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: نتیجه امروز نتیجه ای بود که به دنبالش بودیم و برد خوبی گرفتیم که البته به سختی به دست می آمدیم. می دانستیم نساجی بازیکنان هجومی خوبی دارد و روی دفاع تمرکز کردیم تا گل نخوریم.

او ادامه داد: ما پرس هجومی خوبی داشتیم و با فشار خوبی که بازیکنان به حریف وارد کردند یک گل به ثمر رساندیم. بخشی از آن به هوش بازیکنانی بود که توانستند گلزنی کنند. اگر 10 بازیکن نداشتیم روند بازی به گونه ای بود که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما این اتفاق باعث شد تیم ما در موقعیت دفاعی قرار بگیرد و توانستیم بازی را کنترل کنیم. فرصت زیادی به حریف ندادیم و دفاع متمرکز بازی کردیم. ما این پیروزی را به هوادارانی که عاشقانه تیم را دوست دارند تقدیم می کنیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم کارت های غیرضروری دریافت می کنند، تصریح کرد: برخی از کارت های زرد به وضعیت روحی بازیکنان برمی گردد. بازیکنی که در این شرایط قرار می گیرد باید هوشیار و متمرکز باشد. اگر این اتفاق بیفتد، تعداد کارت ها کاهش می یابد.

گل محمدی درباره آخرین گل‌های محمد عمری و اینکه چقدر به استفاده از بازیکنان جوان اعتقاد دارد، گفت: برای استفاده از بازیکنان جوان باید روندی طی شود. تمرینات بزرگسالان بنابراین فیلتری برای استفاده از بازیکنان جوان وجود دارد و اگر فکر می کنیم می توانند بازی کنند، از آنها در پست های مختلف استفاده می کنیم. کسانی که سبک کار من را می شناسند می دانند که من واقعا دوست دارم از بازیکنان جوان استفاده کنم اما آنها باید کیفیت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد عمری در دو بازی اخیر خوب بوده اما جای پیشرفت دارد. او باید زندگی حرفه ای خود را بهبود بخشد و تمریناتش باید بهتر از قبل شود. او تنها دو بازی انجام داده است و راه طولانی در پیش دارد و کارهای زیادی برای پیشرفت دارد. این مسیر برای همه جوانان وجود دارد و اگر این مکان را پیدا کنند حتما از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت سعید صادقی و اخراج مهدی ترابی گفت: با پزشک تیم صحبت کردم و تا یکی دو روز آینده وضعیت او مشخص می شود اما مصدومیت صادقی آنقدرها هم جدی نبود. فکر می کنم چند روز استراحت کند و برگردد. با این حال وضعیت دقیق وی فردا مشخص خواهد شد. در مورد اخراج ترابی هم فکر می کنم در صحنه ای که درگیری لفظی رخ داد، می شد آن قسمت را مدیریت کرد تا به این نتیجه نرسد و بازیکن کارت قرمز نگیرد. صحنه ای نبود که از کارت قرمز استفاده شود و با مدیریت بهتری می شد این کار را انجام داد. فشار بازی روی داور عالی بود. خسته نباشید به تیم داوری و خدا خیرتون بده.

گل محمدی در پایان در مواجهه با این سوال که نظرش درباره استفاده از مربی ایرانی در تیم ملی چیست، گفت: نه من تصمیم می گیرم و نه معمولا نظر مربیان و کارشناسان شرط است! افرادی هستند که تصمیم می گیرند و من زیاد وارد این مسائل نمی شوم. ما همیشه از تیم ملی حمایت کرده‌ایم و همه کمک‌ها را چه در سطح پایه و چه در سطح بزرگسالان انجام داده‌ایم. امیدوارم بهترین انتخاب انجام شود. این کار باید زود انجام شود تا مربی برنامه ریزی خوبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید