10 جولای; آغاز ثبت نام پیاده روی اربعین


ساعت: 22:25
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879106

سعید کریمیهو گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پیش ثبت نام برای اعزام زائران اربعین از روز جمعه 10 تیرماه آغاز و به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید کریمی خو در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: سازمان حج و عبادت برای اربعین حسینی برنامه ریزی کرده است تا پس از دو سال وقفه امسال شاهد اجتماع بزرگ عزاداری حسینی در اربعین باشیم.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: علاقه مندان به حضور در مراسم اربعین حسینی می توانند در سایت سماح به نشانی https://samah.haj.ir پیش ثبت نام کنند.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش ثبت نام برای اعزام زائران از روز جمعه 10 تیرماه آغاز و تا 31 این ماه به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امسال محدودیت هایی برای ورود زائران به عراق وجود دارد، گفت: تا زمانی که زائران در سامانه سماح ثبت نام نکنند، با وجود داشتن گذرنامه امکان خروج وجود ندارد.

وی یادآور شد: 21 دفتر زیارتی در استان وجود دارد که 15 دفتر زیارتی در کرمانشاه و مابقی در شهرستان های اسلام آبادغرب، کنگاور، روانسر، جوانرود و سنقر مستقر هستند و علاقه مندان می توانند برای پیش ثبت نام به آنها مراجعه کنند.

کریمی خو گفت: جهت بازدید و ثبت نام غیرحضوری و یا حضوری به دفاتر زیارتی و زیارتی استان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تزریق دو دوز واکسن تاج و داشتن گذرنامه شش ماهه از دیگر شرایط حضور نمازگزاران در مراسم اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید