10 سال انتظار برای تعمیر و بهسازی محورهای مواصلاتی خراسان رضوی و ادامه مطالبات مردم از وزارت راه.


ساعت: 13:17
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914223

نماینده مردم سبزوار در شورای اسلامی تشریح کرد؛

محبی گفت: متاسفانه حدود 10 سال از بهسازی و تعمیر محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی می گذرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در شورای اسلامی در گفت و گو با صبح توس؛ رضوی با بیان اینکه متأسفانه 10 سال است که هیچ بهسازی و نوسازی محورهای مواصلاتی خراسان صورت نگرفته است، گفت: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی در غرب خراسان عملکرد قابل قبولی ندارد چرا که حتی نتوانسته آسفالت را روکش کند. از محورهای مواصلاتی این منطقه است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه جاده هایی در استان داریم که چندین سال است حل نشده و اقدامی انجام نشده است، افزود: این مشکل و عدم رسیدگی باعث نارضایتی مردم در این زمینه شده است. حوزه.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود دولت توجه ویژه ای به آسفالت راه های اصلی و فرعی خراسان غربی داشته باشد و این موضوع یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه است، تاکید کرد: از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی است. وزارت راه و شهرسازی به درخواست ها توجه ویژه ای داشته باشد. مردم باید در این قسمت باشند و پاسخ قانع کننده ای به این درخواست بدهند.

محبی با اشاره به اینکه پیگیری هایی برای آسفالت معابر شهری و روستایی شهرهای این منطقه انجام شده و البته انتظار می رود دولت نیز در این زمینه اهتمام جدی داشته باشد، ادامه داد: برای تامین اعتبار تمام توان خود را انجام داده ایم. و قول هایی در مورد آسفالت و روکش راه های روستایی و شهری داده ایم اما متاسفانه دولتمردان به وعده های خود عمل نکرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید