10 طرح دانش بنیان در رویداد ملی در کنار ثریا ارائه می شود

وی بیان کرد: این رویداد فناوری به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان و رفع نیازها و مشکلات فناوری دستگاه ها در صنایع و بخش های مختلف چه در سطح استانی و چه در سطح کشور طراحی و برنامه ریزی شده است.

مسئول بسیج علمی استان زنجان با بیان اینکه این رویداد با همکاری ستاد بسیج علم و فناوری، مرکز رشد دانش استان، شرکت پیشگامان بریند دانش برنامه ریزی شده است، گفت: این رویداد با دو رویکرد در زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد در راستای حمایت از طرح های دانش بنیان و مسئله محور برگزار می شود، تصریح کرد: با برگزاری این رویدادها تحقق اقتصاد دانش بنیان را هدف گذاری کرده ایم.

رضاحانی با اشاره به دو رویکرد این رویداد تصریح کرد: اولین رویکرد این رویداد ارائه برترین پروژه های فناوری استان به سرمایه گذاران است که DEMO DAY نام دارد و صبح پنجشنبه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از سرمایه گذاران استانی و کشوری به این رویداد دعوت شده اند، گفت: طرح های ارسالی به دبیرخانه در هیئت سرمایه گذاری مورد ارزیابی قرار گرفته و تاکنون 29 طرح به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

رضاحانی با بیان اینکه 10 طرح برگزیده در روز برگزاری به سرمایه گذاران ارائه می شود، ادامه داد: برای شرکت های فناور برنامه ریزی شده است تا از فرصت سرمایه گذاری در این رویداد استفاده کنند و طرح هایی که امکان ارائه در این رویداد وجود ندارد، می توانند با سرمایه گذاران مذاکره کنند. .

وی با اشاره به حضور عابران در این مراسم افزود: بنیاد نخبگان استان، اتاق بازرگانی استان، صندوق تحقیقات فناوری غیردولتی استان، موسسه اقتصادی کوثر، موسسه علوم، صنایع پیشرفته رضوی، تهران و صندوق آموزش و فناوری دانشگاه شریف.بسیج بنیاد تعاون و … به عنوان سرمایه گذار در این رویداد حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج علم استان زنجان با اشاره به رویکرد دوم این رویداد، اظهار کرد: در رویکرد دوم این رویداد، درصدد ارزیابی برخی از نیازهای فناوری اولویت دار استان هستیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مشکل اصلی کشور است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی با ویژگی هایی که دارد توانسته نقش بسیار خوبی در بهبود وضعیت اقتصاد کشور ایفا کند.

رضا هانی با بیان اینکه روند احصای موضوعات اولویت دار صنایع کوچک و متوسط ​​استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این رویداد با عنوان پیچ معکوس برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید